Jonas, nederst i karakterernes gem grid er der et trick som hedder Charge Drain - med det kan du stjæle charge fra en modstander (eller en fra dit eget party hvis du vil)

Pelle, god idé at tilføje noget der tillader lidt mere fremsynet planlægning. Mere strategi. Det må jeg lige overveje. Noget automatisk opsparing - ala en spillemaskine - er også en god idé. Skal dog bare passe på med at tilføje for mange elementer - det er i forvejen ikke det letteste spil at komme i gang med.
Lau, hver karakter har sit eget gem grid. Layoutet er indtil videre ens, men startstedet er forskelligt - så det umiddelbare potentiale for de to karakterer er også forskelligt. På sigt kan de dog ende med at kunne de samme ting. Det er delvist inspireret af sphere grid i Final Fantasy X. God idé med terningerne - jeg overvejer også vægtede terninger, så man f.eks. kan få en terning med stor chance for at slå 6. Forretningsmodel ved jeg ikke lige med - det er ret meget hygge og for sjov lige nu - men der er da en shop, og du er velkommen til at købe dig fattig i extra gems

Og desværre, realistisk set - så længe jeg ikke finder en grafiker der vil være med, kommer jeg jo nok aldrig helt i mål med spillet