Space Invaders remake

pisarm
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 16 Nov 2011, 23:47

Space Invaders remake

Unread post by pisarm » 16 Nov 2011, 23:57

Hej alle sammen, har fulgt med på sidelinjen i et stykke tid og har endelig taget mig sammen til at få lavet en konto her inde.

Som emnet antyder har jeg lavet et remake af Space Invaders - det er dog strengt taget ikke 100% tro mod originalen. Indtil videre er der kun fire baner og en type powerup. Det er heller ikke balanceret færdigt endnu.

Kritik/forslag til forbedringer modtages gerne.

Prøv det her http://pisarm.dk/jws/invaders.jnlp

/Flemming

Zooltan
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 21 Nov 2011, 14:39

Re: Space Invaders remake

Unread post by Zooltan » 21 Nov 2011, 14:44

Hej.

Jeg synes sådan set det hele ser meget godt ud. Nu har jeg kun prøvet det ganske kort, men jeg har kun en ting der ikke fungere ved det.

Hastigheden fjenderne bevæger sig nedad på skærmen er for hurtig i forhold til hvor hurtigt man skyder. Man skal ikke ramme ved siden af ret mange gange, før man simpelthen ikke har tid nok til at dræbe dem før de når bunden af skærmen. Derfor er jeg endnu ikke kommet forbi første bane.

*Edit
Nå ja, jeg har lagt mærke til at spillet fryser når jeg går frem og tilbage i menuerne et par gange. For eksempel ind i coop game, tilbage og ind i coop igen.
Eller hvis er død i spillet og trykker space for at prøve ingen. Der sker det for det meste også.

Post Reply