Bowbarian - Fantasy action shooter (Kickstarter)

KarenB
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 05 Mar 2013, 17:30

Bowbarian - Fantasy action shooter (Kickstarter)

Unread post by KarenB » 07 Apr 2015, 22:06

Hejsa allesammen!

I det sidste halve års tid har jeg arbejdet sammen med amerikanske Box Fort Games på deres debut-spil, Bowbarian.

Spillet er et comedy-fantasy, hvor man kan udforske en mangfoldig verden med en spændende historie, og kæmpe mod mange forskellige monstre, fra små krabbe-agtige Skullcrabs, til de store bosser som feks, en laser-skydende T-Rex! Derudover kan man finde magiske genstande og nye buer/sværd til sit arsenal.

Kickstarteren er lanceret i dag, og I er meget velkomne til at tage et kig og dele nyheden med andre! :)

https://www.kickstarter.com/projects/bo ... /bowbarian


Image

Image

Image

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Bowbarian - Fantasy action shooter (Kickstarter)

Unread post by jonaz.dk » 07 Apr 2015, 22:40

:) cool! Lugter jeg en lille smule 'The Reward' inspiration?

Jeres goal på $150.000 virker en tand ambitiøst. ;) Men held og lykke. Man kan se i har smidt en del krudt efter projektet.

KarenB
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 05 Mar 2013, 17:30

Re: Bowbarian - Fantasy action shooter (Kickstarter)

Unread post by KarenB » 07 Apr 2015, 23:21

Ja, det er også en meget farverig fantasy verden inspireret af DnD, plus jeg arbejdede på The Reward (kan være du hentydede til det:P ), så der er sikkert ligheder. :)

Det er bestemt ikke et lille beløb de har sat, ved ikke om det vil blive nået, men jeg vil krydse fingre og gøre mit til at hjælpe med at sprede budskabet. :)

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 822
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: Bowbarian - Fantasy action shooter (Kickstarter)

Unread post by vonknut » 09 Apr 2015, 14:06

Minder lidt om Battleheart og Battelheart Legacy, og da det er drøn-gode spil, så er det ikke dårligt.

Held og lykke med det.
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

Post Reply