Farmerland oppe igen

Sims
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 23 May 2015, 17:45

Farmerland oppe igen

Unread post by Sims » 23 May 2015, 17:48

Hej alle sammen, farmerland.dk er oppe igen. Gi' det et forsøg, test gerne hele skidtet igennem :D

User avatar
Thomas Ryder
Level 7 - Spellcaster
Posts: 77
Joined: 31 Oct 2011, 17:25

Re: Farmerland oppe igen

Unread post by Thomas Ryder » 24 May 2015, 17:04

Hej Kasper,

Jeg vil anbefale at du lægger et par screenshots og evt. en video fra spillet op på Farmerland's forside. Og også gerne i din post her på Spiludvikling. Som det er nu, er jeg nødt til at oprette en brugerprofil og gå i gang med spillet for overhovedet at finde ud af om det er noget for mig. For at oprette en profil er jeg nødt til at oplyse min mailadresse og acceptere betingelser og privat politik. (Jeg tror i øvrigt det hedder privatlivspolitik, men jeg er ikke 100% sikker). For at være sikker på at min mailadresse ikke bliver solgt videre til trediepart er jeg ydermere nødt til at læse betingelser og privat politik igennem, for det fremgår ikke super tydeligt. (Det er sikkert unødvendigt, men jeg kender dig jo ikke, så jeg aner jo ikke hvad du kan finde på at bruge min mail til).

For mig som bruger er der kort sagt lidt benarbejde der skal overstås før jeg kan komme til at spille. Det har jeg sådan set ikke noget imod, hvis jeg ved at der med garanti venter en fed spiloplevelse forude. Men den eneste information jeg får på Farmerland's hjemmeside er en to-liniers beskrivelse af et spil der for mig lyder lidt som en klon af Travian.

Så altså, min anbefaling er at du viser lidt grafik fra spillet, og eventuelt skriver lidt om hvorfor man skal vælge at spille lige netop Farmerland fremfor Travian eller Clash of Clans.

/Thomas

Post Reply