DK Game Companies | DK Game Productions | Translate | Contact | Latest threads |

| Main forum | Site Content | Jobs | Showcase | Offtopic | Calender |
| Themes: Mobile | Dark1 | Dark2 | (Login required for themes) |

Username:   Password:   Log me on automatically each visit  


All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 29 Jun 2015, 23:59 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Hej folkens!

Har snuset lidt rundt herinde og t√¶nkte jeg vil fors√łge at smide lidt forskelligt op.
Jeg bliver snart f√¶rdig som ingeni√łr, men jeg har i l√¶ngere tid, haft et √łnske om at se hvad der er af muligheder, inden for illustration og concept art, b√•de i og uden for Danmark. Hvad der reelt set kommer til at ske ved jeg ikke, men enhver form konstruktiv kritik, gode r√•d og andet modtages med kysh√•nd.

Har haft glæden af at lave lidt forskelligt for BetaDwarf og Stonegaard men herudover har det primært være hobby.
Jeg kommer til at starte tråden med lidt spam da jeg kun kan uploade 3 filer af gangen.
St√łrre opl√łsning af billederne kan findes p√•: https://andreasbech.artstation.com/
Ellers fors√łger jeg at holde begge sider opdateret i takt med der kommer nyt.

Hold endelig ikke igen hvis I har sp√łrgsm√•l.
(hvis jeg har oprettet tr√•den forkert eller p√• anden vis bryder nogle regner m√• I gerne lige r√•be h√łjt)

xoxo
Andreas

Attachment:
File comment: Gammelt arbejde for en konkurrence på cghub
rsz_The Bat Cave.jpg
rsz_The Bat Cave.jpg [ 121.48 KiB | Viewed 13058 times ]


Attachment:
File comment: Gammelt arbejde for en konkurrence på cghub
rsz_The Xorn.jpg
rsz_The Xorn.jpg [ 130.77 KiB | Viewed 13058 times ]


Attachment:
File comment: Gammelt arbejde for en konkurrence på cghub
rsz_Water Spirit.jpg
rsz_Water Spirit.jpg [ 145.71 KiB | Viewed 13058 times ]


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 30 Jun 2015, 00:02 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Attachment:
File comment: Illustration af familiens gård
rsz_The Farm.jpg
rsz_The Farm.jpg [ 88.88 KiB | Viewed 13055 times ]


Attachment:
File comment: Ældre koncept af en sten golem
rsz_Rock Golem.jpg
rsz_Rock Golem.jpg [ 168.25 KiB | Viewed 13055 times ]


Attachment:
File comment: Blandet skitser over en ide
rsz_Gas mask char.jpg
rsz_Gas mask char.jpg [ 189.35 KiB | Viewed 13055 times ]


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 30 Jun 2015, 00:09 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Attachment:
File comment: Illustration lavet til Stonegaards kommende spiltitel - Battle Crest
Battle Crest Illustration.jpg
Battle Crest Illustration.jpg [ 185.52 KiB | Viewed 13054 times ]


Attachment:
File comment: Illustration af Squire of Light fra BetaDwarfs kommende spiltitel - Forced 2 The Rush
rsz_SoL.jpg
rsz_SoL.jpg [ 95.04 KiB | Viewed 13054 times ]


Attachment:
File comment: Illustration af Ravager fra BetaDwarfs kommende spiltitel - Forced 2 The Rush
rsz_Ravager.jpg
rsz_Ravager.jpg [ 88.52 KiB | Viewed 13054 times ]


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 30 Jun 2015, 08:07 
Offline
Level 17 - Jade Raymond
User avatar

Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Posts: 171
Location: Copenhagen
Det ser godt ud Andreas!


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 30 Jun 2015, 10:44 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Er jeg glad for du synes Instawin.
Tak for kommentaren :)


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 26 Aug 2015, 22:51 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Efter jeg er startet fuldtidsjob er jeg begyndt at skitsere til og fra arbejdet i det offentlige.
Jeg tog en af skitserne lidt videre i photoshop.

Image

H√łjere opl√łsning samt den originale skitse fra toget kan findes her; https://www.artstation.com/artwork/commute_01, hvis det har interesse.

Som tidligere nævnt modtages kritik og gode råd med kyshånd.

Andreas


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 27 Aug 2015, 12:28 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Posts: 1527
Location: DK
Fedt! Ser godt ud. :)

Af nitpicking kommentar til seneste. Jeg syntes din skitse rammer lige en tand mere dynamisk pose og vinkel. Hvor i final man er lidt mere i hovedh√łjde. Det er lidt federe have kameraet en mikron l√¶ngere nede. Eller ogs√• er det noget jeg forestiller mig. ;)

I skitsen kommer kappen heller ikke så meget i vejen som i final.

Et simpelt forslag til fix. Quick and dirty >med mus<.
Image


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 27 Aug 2015, 17:57 
Offline
Level 19 - Wario

Joined: 24 Oct 2008, 09:31
Posts: 195
Smukt! Men holder med Jonas på den sidste - kappen spiser figuren lidt :)

Battle Crest & Rock Golem er super nice...


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 28 Aug 2015, 09:41 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Tak for kommentarene :)

Jonaz jeg kan sagtens se hvor du vil hen og jeg synes faktisk du har ret. Tak for din hurtige paintover. Her bagefter du har p√•peget det kan jeg godt se lidt af dynamikken er r√łget ud siden den originale. Regner med at lave en revideret version s√• snart tiden er der.

Og tak Niels, jeg ser mig hurtigt blind p√• den slags s√• det er rart at f√• flere √łjne p√•. Vil g√łre noget ved kappen inden for n√¶rmeste fremtid.


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 28 Aug 2015, 11:09 
Offline
Level 9 - Conjurer

Joined: 10 Mar 2008, 15:00
Posts: 95
Location: Copenhagen
Hey Andreas,

Det ser rigtigt godt ud - jeg tror dog at du måske kunne skubbe lidt mere til farverne. Udover det, så hvis du putter et rimlight på skiller karakteren sig mere ud fra baggrunden og bliver lettere at læse.

Attachment:
farver.jpg
farver.jpg [ 54.35 KiB | Viewed 9364 times ]


Måske kunne du også overveje at dreje vinklen lidt - så våbnet ikke er 100% vertikalt, men har en vinkel, så ser det lidt mere dynamisk ud.

Attachment:
komposition.jpg
komposition.jpg [ 56.56 KiB | Viewed 9364 times ]


Anyway, bare et par hurtige skribbles/forslag. Godt arbejde :)


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 28 Aug 2015, 12:33 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Posts: 1527
Location: DK
Caster like til Sumsars paintover, det f√łrste. Syntes ikke rigtigt perspektiv eksperimentet virker super godt. Det er nok en st√łrre opgave at rette fra bunden.

Rimlight, kontrast og mere gang i h√•ret. Jeg sad ogs√• og pr√łvede at lave lidt mere liv i h√•ret. Men min musseevner fejlede mig. Min gamle Wacom Graphire 3 er af en eller anden √•rsag ikke samarbejdsvilling. :/
Håret er blevet meget bedre. Det har ikke det der våd kat look over sig længere. :)


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 28 Aug 2015, 19:52 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Tusind tak for input s_u_m_s_a_r!
Rigtig god ide med mere rimlight og et los til farverne. Af ren nysgerrighed; hvilken sk√¶rm arbejder du fra? Sidder selv p√• en imac fra 2012 (er flyttet i et-v√¶relses med k√¶resten s√• der var lidt krav til det √¶stetiske) og p√• de versioner du har lagt op er der eddersparkme gang i farverne. Kan godt v√¶re jeg ikke tager den helt derud :) (medmindre det selvf√łlgelig er min sk√¶rm den er gal med)
Jeg kan ogs√• godt se hvor du vil hen med kompositionen - tror imidlertid det er en st√łrre opgave men det kan v√¶re jeg rykker lidt p√• √łksen :)

Jonaz, tak for endnu en omgang input. Godt spottet med håret, kan godt se det kan piftes lidt op så jeg vil lade mig inspirere af sumsars paintiover i næste version!

Masser af <3 herfra.


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 31 Aug 2015, 13:33 
Offline
Level 9 - Conjurer

Joined: 10 Mar 2008, 15:00
Posts: 95
Location: Copenhagen
NP :)

Jeg sidder på en rimelig træls Iiyama skærm, så det kan godt være den er lidt desatureret :)

Ang√•ende kompositionen, ja det var m√•ske lidt groft lavet, men s√•danne lige vinkler p√• en ellers organisk figur skar mig bare lidt i √łjnene.

Glæder mig til at se næste version.


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 12 Jul 2016, 20:19 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Det har st√•et sl√łjt til med opdateringer, men lidt er det blevet til siden sidst.

Disse er begge udsprunget af Brainstorm challenges på facebook (for de af jer der har kendskab til disse).

Destiny Redesign - Egyptian Warlock
Image

Swamp (of the Bear?) (MTG)
Image

(H√łjere opl√łsning kan findes her: https://www.artstation.com/artist/andreasbech)

Kritik modtages som altid med kyshånd.

Jeg skylder vist også en ny version af den svævende dame, men så blev jeg distraheret. Det beklager jeg oprigtigt.
Har til geng√¶ld gang i et nyt billede hvor jeg fors√łger at tage de tidligere r√•d vedr. h√•rv√¶ksten til mig - opdatering f√łlger.


Top
 Profile  
 
Unread postPosted: 17 Apr 2017, 21:15 
Offline
Level 1 - Speck of dust

Joined: 29 Jun 2015, 22:02
Posts: 10
Fik langt om l√¶nge fundet lidt tid til at hygge mig med nedenst√•ende en l√łrdag for et par uger siden.

Ellers går det meste af tiden med fuldtidsjob og fritids spilprojekt hos Upstairs Digital - der kommer snart en spandfuld opdateringer på den front!

Image

Jeg er begyndt at optage min proces i photoshop. Primært for egen lærings skyld men hvis det har interesse er der link her: https://youtu.be/gvG5PEdlq_Q

Påsken på Bornholm hos svigermor gik også med, langt om længe, at få stablet en simpel hjemmeside på benene.
Tag meget gerne et smut forbi:

https://www.andreasbech.com/
- her vil det ogs√• v√¶re muligt at se ovenst√•ende billede i bedre opl√łsning.

Som altid er feedback og gode råd meget velkommen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group