Blowgunz Deluxe

Wackie
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 15 Mar 2008, 12:52

Blowgunz Deluxe

Unread post by Wackie » 15 Mar 2008, 13:39

For lidt over en måned siden, besluttede jeg mig for at lave et highscore spil på en uge. Det skulle være meget simpelt, men dog med sit eget personlige tvist. Da tidsrammen kun var en uge, var det nemmest at bruge noget grafik jeg havde lavet forinden og dermed kun fokusere på scripting. Derfor valgte jeg at lave en opfølger til mit første offentlige flashspil, Blowgunz.

Resultatet blev et highscore spil, som klarede sig fint, men ikke prangende på diverse spil oploading sites og jeg besluttede mig for at indsende det til en side kaldet MindJolt.

Og så i går, efter en måneds venten, kom spillet helt uventet op på MindJolt.
Jeg kan kun anbefale andre at sende sit spil til MindJolt, på en dag fik jeg over 21.000 views.

nå, anyways her er spillet så.
Blowgunz Deluxe

Ris og Ros er velkommen. :)

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: Blowgunz Deluxe

Unread post by Zee » 15 Mar 2008, 15:13

Altså der må være noget jeg slet ikke forstår.... Man kan kun skyde når man er indenfor firkanten der, men her hos mig bevæger firkanten sig ikke, og jeg kan ikke selv se hvordan jeg skal bevæge den og den er fra start placeret så jeg ikke kan ramme nogle af bomberne. Hvad er det menigen man skal gøre for at rykke firkanten?

ankel
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 08 Mar 2008, 19:53

Re: Blowgunz Deluxe

Unread post by ankel » 15 Mar 2008, 18:43

Du kan kun skyde ærten ud af røret mens røret er i firkanten. Dernæst kan du trykke A eller D for, at vende røret vandret så du får mulighed for, at puste til højre eller venstre og ramme target. Det er ret svært :>
Jeg gad dog ikke spille det mere end 3 gange fordi hver gang man dør skal man glo på ads igen, zzz.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Blowgunz Deluxe

Unread post by jonaz.dk » 15 Mar 2008, 20:05

uhhh.. jeg bliver også lidt nødt til at prøve Flash embedding.. sorry can't help it. ;)

og pænt svært spil.. måske lidt tweaking på sværhedsgraden ville ikke være helt af vejen.

Post Reply