Bøger sælges

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Bøger sælges

Unread post by Jesper Kondrup » 12 Jun 2011, 20:05

Jeg prøvede tidligere at komme af med bøgerne, men der var desværre en der hoppede fra i sidste øjeblik, så nu prøver jeg igen.

Denne gang vil jeg prøve at komme af med det hele samlet til at starte med - hvis det ikke lykkes, så sælger jeg dem enkeltvis senere. Jeg har også postet på 3Dmaxer, så det er først til mølle.

De fleste af bøgerne er fra min tid på Medialogi studiet i Esbjerg.

Nogle få af bøgerne har håndskrevne noter, men ellers er de i rigtig fin stand.

Prisen for alle bøgerne er: 900kr + Fragt

Skriv her, eller ring på 30 26 92 82


Ja, nu vil jeg af med dem og gerne samlet - derfor er prisen så lav. Bare Calculus og interaction Design alene kostede over 1000kr ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Calculus (6e, 2002) - Edwards & Penney

Linear Algebra and its applications (3e) - David C. Lay.

Objects First With Java. A practical introduction using BlueJ (2e, 2005) - David J. Barnes and Michael Kölling.

How to cheat in 3ds max 2009, Get spectacular results fast - Michele Bousquet.

Understanding digital games - Jason Rutter and Jo Bryce.

Beginning game development with python and pygame, from novice to professional - Will McGugan.

Movies and meaning, An introduction to film - Stephen Prince.

Interaction design, Beyond human-computer interaction (2 ed.) - Sharp, Rogers, Preece.

Introducing cultural and media studies - Tony thwaites, Lloyd davis, Warwick Mules.

Qualitative Research and Case Study applications in Education - Sharan B. Merriam.

In the bubble, Designing in a complex world - John Thackara.

Multimedia, From Wagner to virtual reality - Randall Packer and Ken Jordan.

How to design and report experiments - Andy field and Graham Hole.

Digital play, the interaction of technology, culture, and marketing - Stephen kline, Nick Dyer-Witheford, Greig De Peuter.

Publications Manual of the American psychological association (5e).

Videnskabsteori for begyndere (2007) - Torsten Thurén

3ds Max 5.0 Grundbogen - Pim Feijen.

Matematisk formelsamling - for adgangskursus ved de danske teknika (1996) - N. Tordenskjold.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afhenting i Vanløse er også muligt.

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: Bøger sælges

Unread post by Jesper Kondrup » 14 Aug 2011, 15:51

solgt.

Post Reply