Understøttelse med musik tilbydes!!

World In Progress
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 27 Nov 2012, 18:13

Understøttelse med musik tilbydes!!

Unread post by World In Progress » 27 Nov 2012, 18:36

Hey gutter!

Jeg ved hverken om det er rigtigt eller forkert det jeg gør her, om jeg må eller ej. Men så igen, det værste der kan ske er vel at man får sin tråd slettet. :)

Jeg er musiker og musikproducer med dobbelt op på stort M, og jeg har i længere tid gået med tanker og idéer om at det kunne være afskyeligt fedt at producere musik til film og spil. Jeg har spillet og lavet musik siden jeg var en lille knægt, og jeg synes at jeg er begyndt at blive rigtig god til at tage en idé og gøre den til et komplet produkt, og fortælle en historie med musikken.
Jeg er mere eller mindre helt ny på området, da jeg aldrig rigtig har produceret musik til spil (jeg har dog lavet musik til et par præsentationsvideoer, og lignende, udover at have spillet rigtig mange år i bandsammenhænge og tourneret med det), men det er så derfor at jeg tilbyder min musik og dets rettigheder gratis, til brug i spil og til dit projekt!

Dette er derfor ikke nogen form for promovering af mig selv som musiker / producer, men blot et gratis og uforpligtende tilbud om at få skræddersyet musikken til netop dit projekt. Det giver derfor dig en (fantastisk god) mulighed for at få den perfekte underlægning af musik, og lydlandskaber til hvad du end kunne bruge det til. Og igen, helt gratis og uforpligtende.
Jeg gør det her primært for min egen skyld, og for at udfordre mig selv kreativt. Jeg er dog klar til at imødekomme dine ønsker 110%!

Hør evt. et par af mine værker her:
https://soundcloud.com/worldinprogress

Jeg håber på at kunne have interesse for nogen af jer, og jeres projekter. I så fald må I ikke tøve med at kontakte mig. Jeg kan alt! :)

mvh
Martin Hasseldam
mhasseldam [at] gmail.com

Post Reply