Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

User avatar
Tabu
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 28 Nov 2008, 12:13

Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by Tabu » 13 Feb 2013, 22:32

Hej
Vi er efter et halvt år med "prototyping" af spilideer nået til et punkt hvor vi vil evaluerer vores spil, og finde ud af hvordan vi kommer videre.
Der er blevet inviteret personer, og vi bliver omkring 7 personer
Nu mangler vi bare et sted at være (Da vi ikke har noget kontor)
Derfor lægger jeg lige en hurtig føler ud her, og spørger om der evt. er nogen et sted i København der vil hjælpe os med et sted at være den 9 Marts fra klokken 18:00 til 22:00.

Vores prototyper er tilgængelige på realitylag.com

User avatar
timgarbos
Level 23 - Spider demon
Posts: 239
Joined: 27 Feb 2009, 03:07
Location: Copenhagen

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by timgarbos » 13 Feb 2013, 23:53

Hvis i kun bliver 7 mennesker saa kan i vel vaere hjemme hos en af jer, eller saette jer paa en cafe. Hvis i har inviteret "fancy" mennesker som i skal imponere kan det selvfoelgelig vaere en anden sag.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by jonaz.dk » 14 Feb 2013, 00:40

Hej Tabu!
Det har ligget mig lidt på sinde noget tid.
Jeg har spillet jeres demoer løbende.
Og så vidt jeg kunne forstå på det. Var der snart et spørgsmål der skulle tages stilling til. Om hvorvidt i skulle hoppe i produktion med et af spillene i har prototypet.

Min helt ærlige og sikkert lidt ubehagelige (men ikke ment ubehageligt. det er for at hjælpe) er at der ikke rigtigt en nogle af dem der tiltaler mig og jeg tænker.. damn! det var awesome. Det ville jeg gerne spille mere af.
Mit råd er at hoppe på 5 yderligere protoyper eller lave noget andet på et velkendt spilkoncept.
Hvis andre har en anden opfattelse.. så lad høre! :)
Kat & Maus har måske noget der kan arbejdes videre med. jeg ville gerne se det med AI implementeret. at opnå kritisk masse i en MP version der kan tjene penge er relativt optimistisk.

Ja man kan altid lige nappe en café eller måske lige hijacke et eller andet ude på ITU. ;)
Og så har i noget ekstern input fra min. en enkelt kilde at vende på mødet.

Og jeg skal nok sige til hvis i på et givent tidspunkt rammer noget der bare spiller max i min optik. :)

Christen
Level 13 - Portal opener
Posts: 138
Joined: 02 May 2008, 13:44
Location: København

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by Christen » 14 Feb 2013, 14:48

Kunne nok arrangere noget, men ikke lige den dag.

Evt. har biblioteker nogle gange små lokaler man måske kan låne til møde. (Valby)
Ellers ville jeg nok også prøve at høre om man kunne låne et lokale ved et et studie sted. (Medielogi, ITU, osv.)

sbn
Level 3 - Infant
Posts: 35
Joined: 30 Mar 2012, 15:30

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by sbn » 14 Feb 2013, 15:10

Har selv brugt Christianshavns Beboerhus til foreningsmøder og den slags. Jeg mener de er begyndt at tage hundrede kroner pr. aften for ikke-foreninger, men de har fine lokaler og så er baren / caféen billig og tæt på.

User avatar
Tabu
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 28 Nov 2008, 12:13

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by Tabu » 14 Feb 2013, 23:06

@timgarbos
Vi ville naturligvis helst bare være private, dette er desværre ikke muligt (Børn etc.)
Cafe, har vi haft oppe at vente, det er relativt vigtigt for os at vi har mulighed for at debatere og tale grundigt om tingene, og det er ikke optimalt at sidde et sted med andre mennesker som skal overdøves.. men helt klart, hvis der ikke er andre muligheder, er det det vi falder tilbage på.

@Jonaz
Pisse fedt med noget 100% ærligt tilbagemelding.
Jeg er personligt langt hen af vejen enig med dig, vi er dog ved lige at pudse Dance Macabre lidt af, da der forsvinder meget af kernen ved at det er så utilgængeligt, jeg regner med at vi laver et opslag i Showcase når vi har alle 5 :)
Jeg tager det med mig at du mener 5 nye prototyper, det er noget af det vi skal diskutere :)
Jeg prøver lige at tage fat i ITU, det lyder som et godt bud.

@Christen
Biblioteket er ikke nogen dårlig ide, men har lidt fornemmelsen af at en lørdag aften fra 18 til 22 er udenfor rækkevidde.

@sbn
Beboerhus er fandeme toppen af et forslag, det undersøger vi..

tak for hjælpentil alle :)

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by jonaz.dk » 15 Feb 2013, 02:19

@Tabu
Cool! :)
Lige angående Dance Macabre. Så lå det i baghovedet på mig at jeg allerede havde spillet den FULDT realiserede udgave af konceptet. Assassin's Creed Brotherhood - Multiplayer. (AC3 har noget tilsvarende)
Som absolut skal have credit for at være nyskabende, veleksekveret og super interessant. Jeg kan sagtens se en målgruppe dyrke det.
Personligt er jeg glad for at have spillet det nogle timer. Men det er også en oplevelse jeg ikke har det store higen efter at spendere tid på igen.

User avatar
Tabu
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 28 Nov 2008, 12:13

Re: Realitylag leder efter et sted at holde et møde 9 Marts

Unread post by Tabu » 15 Feb 2013, 23:46

Ja, vi er godt klar over at det minder lidt om Brotherhood, og en del andre "snige sig rundt og slå ihjel spil" :)
Vi er inspirerede af en del titler her. Commandos, Thief, Aliens vs. Predator .. osv
Ikke lang tid efter at vi var gået i gang med det, fandt vi også et indie spil som også var ret tæt på at ligne "vores" :)

Post Reply