Liste over DK spil 2010

boab
Level 11 - Dark arts intermediate
Posts: 112
Joined: 13 Mar 2008, 13:36

Liste over DK spil 2010

Unread post by boab » 29 Jun 2010, 14:34

har ryddet op i min bunke af genveje, og lavet en liste over Dansk udviklede spil 2010

Links kommer vist mest herfra dette forum, men jeg tænkte det var en ide at samle listen, og vedligeholde den løbende (måske skulle den endda BO her?)

anyhow, hvis der mangler nogle så er listen offentlig til dem som har linket... og det findes her:
https://spreadsheets1.google.com/ccc?ke ... l=da#gid=0

tilføj ret og hjælp med at holde dokumentet i live!

(pt mangler jeg ngj spillene, men vi tager lidt af gangen)

mvh BO
(boab.dk)

Anders Højsted
Level 19 - Wario
Posts: 195
Joined: 12 Mar 2008, 17:52

Re: Liste over DK spil 2010

Unread post by Anders Højsted » 29 Jun 2010, 15:52

"We're sorry, andershojsted@gmail.com does not have permission to access this spreadsheet."

God ide med en liste herinde; det er vigtigt at branchen dokumenterer hvad der sker.

Eventuelt kunne den under-inddeles i kategorier (kommercielle/ikke-kommercielle spil/studenterprodukter (etc.)) med beskrivelser af priser som de har fået (f.eks. Indiecade, IGF (etc)).

A.

boab
Level 11 - Dark arts intermediate
Posts: 112
Joined: 13 Mar 2008, 13:36

Re: Liste over DK spil 2010

Unread post by boab » 29 Jun 2010, 22:17

Der står alle som har linket skulle måtte det hele.. og andre har allerede tilføjet emner, måske SKAL man logge ind på google først, og så klikke på linket?
(anyhow jeg tilføjer naturligvis dem som vil med.. selvom ideen jo netop er at alle kan rette)

Den kan naturligvis udvides, de to kategorier som jeg syntes giver mest mening, er hvilken støtte de har fået og hvilke priser, slå dig endelig løs.

personligt syntes jeg at afsender er kategori nok i fht om der er tale om studenterprodukter.

hmm måske var linket ikke det rigtige? prøv dette link istedet.. (special link med indbygget skrivetillladelse)
https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... y=CIWlorkK

Lau Korsgaard
Level 22 - Imp
Posts: 227
Joined: 25 Mar 2008, 21:57

Re: Liste over DK spil 2010

Unread post by Lau Korsgaard » 05 Jul 2010, 14:16

hmm lidt uoverskueligt - men nice til at starte med. Måske ville et wiki format passe bedre i længden?

boab
Level 11 - Dark arts intermediate
Posts: 112
Joined: 13 Mar 2008, 13:36

Re: Liste over DK spil 2010

Unread post by boab » 06 Jul 2010, 09:34

Den kan naturligvis udvides, og gør det gerne!

men dette kan medføre så meget arbejde at dette ikke bliver udført.
Dette er så skrabet at jeg godt kan finde tid til at copy paste disse informationer ind, når jeg falder over dem.

for mig er brutto listen også det interessante, selvom udviklerne bag spillene, med navn, og jobfunktion ville være en rar tilføjelse.

User avatar
JeppeKM
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 28 May 2008, 09:46
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: Liste over DK spil 2010

Unread post by JeppeKM » 07 Jul 2010, 16:36

Jeps, igen, nice liste!

Jeg har en opdateret nggd.org side på programmet her efter sommerferien/efteråret der inkluderer kalender m events + kort over udviklere (nordisk perspektiv)
Hvis der er nogen der kan overkue at sætte en wiki op så folk nemt kan tilføje data, lægger jeg gerne serverplads til.

Og ja, Boab, jeg kan kun nikke genkendende til det du beskriver - at sådan en liste pludselig ka udvide sig og tage dejlig meget af ens tid ;)
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter

Post Reply