Blot en tanke... Flot stykke arbejde. Jeg har lĂŠnge brugt Links til spilbranchen siden til at se mig omkring og komme i hurtig kontakt med forskellige i branchen.
Det er blevet gjort meget nemt her at finde hinanden...
Men min tanke gÄr pÄ om det ikke kunne spare krÊfter for brugerne af listen hvis man kan se hvor virksomhederne er placeret i Danmark?
Jeg har brugt mange timer pÄ at gÄ ind og studere de forskellige virksomheders hjemmesider blot for at se at Jeg selv geografisk ikke pÄ nogen mÄde har mulighed for tilbyde min talenter som spilgrafiker for en virksomhed jeg ellers har set mig varm pÄ.
Det kan godt vĂŠre at dette bare er en personlig tanke herfra men ville det ikke gĂžre det nemmer i brugen af listen?.
Her har jeg jo sÄ set helt vÊk fra arbejdet i at fÄ indarbejdet den service og er helt klar over at det kan blive for besvÊrlig.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum