Shayla Games - May 22-24: VR event in Copenhagen

JulieHeyde
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 07 Apr 2011, 23:44
Location: Copenhagen
Contact:

Shayla Games - May 22-24: VR event in Copenhagen

Unread post by JulieHeyde » 08 May 2015, 14:20

We have invited a lot of VR friends to Copenhagen (Valve, Sony, Oculus, Unity, Razer, CCP etc) and together we are creating this event: www.shaylagames.com/program

So come join us and let me know, if you would like to exhibit your VR game/experience on Friday May 22. You can reach me here or via julie@bandello.com.

Tickets here: www.shaylagames.com/tickets (covers food throughout the weekend).

-Julie

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3907
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Shayla Games - May 22-24: VR event in Copenhagen

Unread post by jonaz.dk » 25 May 2015, 20:44

Jup.. awesome.. kiggede forbi sidste dag. Missede Oculus - Cresent Bay med et par timer. :_( piv piv græder mig i søvn.

Jonas VR sefier den. ;)
Image

Lillemanden er nu officielt coolest VR kid i børnehaven. Med Face Mounted Display. ;)
Image

Bineural recording.. var ikke super imponeret over effekten i det gear. Har hørt væsenligt bedre.
Image

Razer Hydra... AWESOME shit! Det er fantastisk at have selv en simpel repræsentation af sine hænder ingame. Det ER VR. Og Hydra trackingen var noget nær perfekt. Virkeligt godt hardware. Desværre også ude af produktion for tiden. :/
Kan kun drømme mig til full body controller/suit-less tracking. Men når det kommer.. så bliver det mind blowing.
Image


Fik også kigget lidt på OSVR.. det er tidligt. Lagger efter feltet på nuværende tidspunkt. Om end jeg bifalder open source initiativet og en fremtidig hardware update er på vej.
Klar til hacking og 3D print. Noget mere hacker audience end bred kommerciel målgruppe pt.

Post Reply