Idé - Spil som kraftigt ville kunne forøge hukommelse

Weasel Bandit
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 04 Jan 2016, 01:35

Idé - Spil som kraftigt ville kunne forøge hukommelse

Unread post by Weasel Bandit » 04 Jan 2016, 01:45

Hej alle.
Jeg er ny her på forum. Grunden til at jeg skriver at at jeg har en ide som jeg gerne vil forsøge at videregive til den/de rette udgiver(e).

I bund og grund går det ud på at lave et spil som vil udnytte hjernens naturlige måde at huske informationer på og derved give brugeren mulighed for kraftigt at kunne forøge indlæring af bl.a. skoleviden, sprog, foredrag og andet.

Jeg har selv benyttet denne metode førhen og ved derfor at det virker. Men så vidt som jeg har kunne undersøge og se, har jeg ikke kunne finde nogen spil der decideret udnytter denne metode.

Jeg kan ikke selv programmere (endnu) og søger derfor nogen til at overtage idéen.
Jeg ser frem til at høre fra interesserede. :)

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Idé - Spil som kraftigt ville kunne forøge hukommelse

Unread post by Kristian Hedeholm » 04 Jan 2016, 20:37

Hej Weasel

Jeg tror ikke der hænger så mange spiludgivere ud på dette forum - men at dømme ud fra din post, så har du slet ikke et produkt (endnu) der kan udgives, så du har i stedet brug for en udvikler der kan lave spillet for dig.

Du nævner ikke noget om hvor mange penge du er vilig til at smide efter projektet, så jeg antager at du ikke er på jegt efter nogle, som kan lave dette projekt som et work-for-hire projekt til dig.

Hvis din tanke var, bare at smide din ide ud og så håbe der var nogle der samler den op, så må du huske på at vi alle går rundt med ideer til masser af spilkoncepter, så du skal sælge din ide lidt bedre.

Mit bedste foreslag - hvis du virkelig brænder for dit koncept - er at deltage i Growing Games arrangementerne og på den måde få udvidet dit netværk, således du nemmere kan finde ud af hvad næste skridt i processen skal være. Link til growing games: http://interactivedenmark.dk/category/b ... wing-games
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm

Post Reply