Multimedia design student will do anything for an internship

luxusaz
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 10 Mar 2016, 19:10

Multimedia design student will do anything for an internship

Unread post by luxusaz » 10 Mar 2016, 21:21

Hej spiludvikling forum


Jeg er en multimedie design studerende fra Københavns Erhvervsakademi, på udkig efter en praktikplads i spilindustrien. I mange år har jeg haft en drøm om muligheden, til at erfare hvordan spiludvikling forgår ude i det virkelige liv. Forståelsen og indsigt i hvordan spil bliver bygget har været en central interesse i mit liv.

Min interesse i spil stammer helt tilbage til 80'erne, som jeg lige siden har fulgt med i tykt og tyndt.

P.t. er jeg på første semester. Jeg har dog ikke nogen konkret erfaring med spiludvikling, MEN jeg har en målrettet intention om at læse valgfag med Unity i fokus på tredje semester. Derudover har jeg aktivt taget et initiativ, at arbejde med 3D programmer, som 3DMax og Zbrush. I fremtiden håber jeg, at samle nok erfaring, til at beskæftige mig indenfor områder med animation, karakterdesign, baggrunds/landskab design og/eller 3d modellering. Hvis ikke, have det bærende ansvar på samtlige områder.

Dog, hvis det kunne lade sige gøre vil jeg absolut ikke tøve med, at gøre det jeg kan for at bidrage til at tegne landskaber, storyboards, designe karakter, sketche o.lig.


Lidt om mig

Jeg er en...
  • dedikeret
  • proaktiv
  • serviceminded
  • ansvarsfuld
  • meget samarbejdesvillig
  • abstrakt-tænkende
  • kreativ
  • passioneret
  • visuel
  • udholden
  • dreven
  • fleksibel


....selv-lært tegner.

Min erfaring med det visuelle stammer helt tilbage til den gang jeg kunne holde en blyant for første gang. Igennem tiden har jeg formået at danne erfaring indenfor de traditionelle medier. Jeg har organiseret og forberedt en kunst-relateret udstilling, og bidraget med en illustration til et mode blad. Men jeg må beklageligvis indrømme, at jeg ikke har et portofolio i nuværende stund.

Dog, det jeg egentligt prøver at sige, er, at jeg er villig til at gøre hvad der skal til for at få en praktikplads.

Den ugentlige toilet-tjans? tjek.
Stik-i-rend dreng? tjek.
Lufte hunden? tjek.
Personlig assisstent? tjek.
Stumtjener? tjek!

Jeg har, absolut, intet imod en ulønnet praktikplads. Min interesse lægger ikke i løn, men til gengæld om, at få tilladelse til at lære - og muligvis deltage i - hvordan en spilproduktion forløber, på nært hold, igennem 3 måneders praktik.

Please? Anybody?


Med venlig hilsen

En målrettet og søgende KEA studerende

Linkedin profile

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Multimedia design student will do anything for an intern

Unread post by Instawin » 12 Mar 2016, 18:26

Måske et udsnit/demonstration af dit arbejde ville være et kærkomment additiv til din ellers overbevisende bøn?!

;)
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

luxusaz
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 10 Mar 2016, 19:10

Re: Multimedia design student will do anything for an intern

Unread post by luxusaz » 16 Mar 2016, 21:01

Instawin wrote:Måske et udsnit/demonstration af dit arbejde ville være et kærkomment additiv til din ellers overbevisende bøn?!

;)
Hej Instawin


Tak for din respons.

Beklager den sene tilbagemelding, men jeg har umiddelbart fået en plads hos en spiludvikler. Det skal dog absolut ikke betyde jeg ikke opsøger jer en dag, måske.

Med venlig Hilsen

Post Reply