Frivilig søger ALT inden for spiludvikling

lootwick
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 27 May 2016, 14:16

Frivilig søger ALT inden for spiludvikling

Unread post by lootwick » 27 May 2016, 14:57

Hej alle,

Jeg har en drøm om at blive til noget indenfor spilbranchen.
Jeg har stor kendskab til spil generelt og vil derfor være dygtig til f.eks. at anmelde eller analyse.
Jeg er også god til at tegne.

Jeg søger hvad som helst frivilligt indenfor spiludvikling. Det må gerne være arbejde der involverer brugen af CAD, gerne 3DS eller Maya, da disse bliver brugt mest indenfor spil (efter min opfattelse).
Min computer kan ikke køre disse programmer, og jeg har ikke råd til at købe en ny - det kan ikke være rigtigt man skal smide mindst 5000 for at kunne udvikle sig :cry: En tegnestue kunne også være spændende ift. 2D, men 3D-artist eller 3D-generalist er nok titlen jeg er mest målrettet efter.

Jeg har planer om at søge ind på Truemax Academy i KBH inden for de næste to år, men det koster lidt, så indtil da vil jeg gerne have erfaring og udvikle indenfor branchen. Jeg er flittig, jeg er kreativ af natur og jeg kræver ingen løn. Jeg prøver ikke at skrive jobansøgning, jeg vil bare virkelig gerne være en del af den fremtidige spiludvikling på hvilket som helst plan, da jeg tror jeg kunne være en bonus for et hvert firma og jeg brænder for det. Jeg er 23 år og bor i KBH.

Jeg har kigget rundt omkring på nettet og snakket med flere forskellige engelsksprogede personer, men uden held, så jeg tænkte mine bedste options lå på hos dette forum :)
Hvis der er nogen der godt kunne bruge et par ekstra hænder (eller hvis I kender nogle der godt kunne), ville jeg rigtig gerne hjælpe til. En henvisning kan også være meget brugbar, jeg godtager hvilken som helst former for råd og hjælp, jeg vil bare gerne rykke mig ift. viden og udvikling.

Tusind tak for jeres tid, håber nogen herinde kan hjælpe mig :like:

Nhagix
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 29 Aug 2016, 13:30

Re: Frivilig søger ALT inden for spiludvikling

Unread post by Nhagix » 29 Aug 2016, 13:33

Hej!

Er du stadig interesserede i at lave noget frivilligt inden for spiludvikling ? :)

Jeg er igang med at udvikle et spil sammen med 2 andre, og vi kunne godt bruge en ekstra hånd til at lave 2D grafik for os.

Hvis lysten stadig er der, er du meget velkommen til at kontakte mig privat her på siden. Så kan vi tale om detaljerne :)

DudeshootMankill
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 15 Sep 2016, 17:55

Re: Frivilig søger ALT inden for spiludvikling

Unread post by DudeshootMankill » 15 Sep 2016, 18:12

Tommy her, jeg er gammel grafisk designer der også leder efter en gruppe frisk på noget spiludvikling. Specielt hvis det er html5/javascript spiludvikling. Jeg foretrækker 2d tegning/animation men kan også en del programmering (Javascript). Jeg er sej til pixel art tegning og animation men kan også levere gode riggede 3d modeller(Kender kun blender dog). En gruppe af ligesindede ville være nyttigt til at lære hurtigere og udvikle sig selv som kunstner/designer.

Send mig en mail på tomm.ynielsen67@gmail.com - minus punktummet mellem m og y. Så er jeg frisk på at udveksle erfaringer, og vise hvad jeg har lavet indtil videre.

Ville forresten ønske at der var mere liv på den her side. Hvis der er nogen der har nogle links til danske meetups og community ting for spiludviklere ville jeg være meget interesseret.

TheGGFamily
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 20 Jun 2016, 17:24
Contact:

Re: Frivilig søger ALT inden for spiludvikling

Unread post by TheGGFamily » 30 Sep 2016, 05:37

Vi søger hele tiden nye folk fra hele verden som ønsker at være en del af vores team som bruger meget tid på at planlæg hvordan vi skal udvikle et kæmpe spil og et program som er i stil med Steam, Battle.net og Origin men med vores stil og vores spil og vores programmer

hvis du vil høre mere om det spil og program og hvem vi er så send mig en privat besked med dit mobil nummer eller skype så vi kan snakke om det

Post Reply