Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og program

TheGGFamily
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 20 Jun 2016, 17:24
Contact:

Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og program

Unread post by TheGGFamily » 29 Sep 2016, 04:04

Spil Info:
Kontakt mig For mere info omkring spillet



Program Info:
Det skal være et program man kan download på vores hjemmeside og som virker ligesom http://battle.net - http://steampowered.com/ - https://www.origin.com men kun med de spil og programmer vi har udviklet
Last edited by TheGGFamily on 30 Sep 2016, 04:24, edited 3 times in total.

TheGGFamily
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 20 Jun 2016, 17:24
Contact:

Re: Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og progr

Unread post by TheGGFamily » 29 Sep 2016, 04:14

Hvem kan udvikle et program ligesom Battle.Net eller Steam - Hvis du kan Så kontakt mig

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og progr

Unread post by Kristian Hedeholm » 29 Sep 2016, 09:28

Hej TheGGFamily

Det lyder jo meget interesant, men du bliver nok nød til at komme med lidt flere informationer - eksempelvis om der er tale om lønnet arbejde.
Plus: Sådan en type tråd, høre nok mere til Job sektionen ;)

User avatar
Wikzo
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 25 Oct 2008, 14:17
Location: Aalborg
Contact:

Re: Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og progr

Unread post by Wikzo » 29 Sep 2016, 18:19

Jeg må indrømme, at det lyder urealistisk, at I vil udvikle en platform, som på den ene eller anden måde konkurrerer mod platforme som Steam, Battle.net og Origin. Kunne godt tænke mig at høre, hvad formålet er med dette, og hvorfor I ønsker at benytte de eksisterende platforme?

TheGGFamily
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 20 Jun 2016, 17:24
Contact:

Re: Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og progr

Unread post by TheGGFamily » 30 Sep 2016, 01:05

Wikzo wrote:Jeg må indrømme, at det lyder urealistisk, at I vil udvikle en platform, som på den ene eller anden måde konkurrerer mod platforme som Steam, Battle.net og Origin. Kunne godt tænke mig at høre, hvad formålet er med dette, og hvorfor I ønsker at benytte de eksisterende platforme?

Vi har ikke tænkt os at konkurrerer mod platforme som Steam, Battle.net og Origin. men vi har tænkt os at lave en platform kun med de spil vores team udvikler og hvor alle players har en masse muligheder når de bruger vores platform men man kan vel også lave det sådan at man kan bruge andre spil på vores platform der er mange muligheder men en ting er sikkert det er at vi ikke er ude på at konkurrerer mod platforme som Steam, Battle.net og Origin

Vi søger hele tiden nye folk fra hele verden som ønsker at være en del af vores team som bruger meget tid på at planlæg hvordan vi skal udvikle et kæmpe spil og et program som er i stil med Steam, Battle.net og Origin men med vores stil og vores spil og vores programmer

hvis du vil høre mere om det spil og program og hvem vi er så send mig en privat besked med dit mobil nummer eller skype så vi kan snakke om det
Last edited by TheGGFamily on 30 Sep 2016, 03:21, edited 1 time in total.

TheGGFamily
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 20 Jun 2016, 17:24
Contact:

Re: Søger folk der kan hjælpe med udvikling af spil og progr

Unread post by TheGGFamily » 30 Sep 2016, 01:08

Kristian Hedeholm wrote:Hej TheGGFamily

Det lyder jo meget interesant, men du bliver nok nød til at komme med lidt flere informationer - eksempelvis om der er tale om lønnet arbejde.
Plus: Sådan en type tråd, høre nok mere til Job sektionen ;)


Det er et lønnet arbejd hvis man kan finde ud af det og lave det som vi vil have det vi har nogle krav til dem der skal lave det for os men den eller dem der laver det for os bliver også partner og hvis de har lyst kan de også blive medstifter

hvis du vil høre mere om det spil og program og hvem vi er så send mig en privat besked med dit mobil nummer eller skype så vi kan snakke om det

Post Reply