Søger app udvikler til genialt og simpelt spil

Fazniro
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 28 Nov 2016, 01:43

Søger app udvikler til genialt og simpelt spil

Unread post by Fazniro » 28 Nov 2016, 02:08

Kære fremtidige partner og ven :)

Mit navn er Jakob, jeg er 27 år, færdig uddannet fra CBS i økonomi og innovation, og har altid interesseret mig meget for spilverdenen.

Jeg søger en co-developer/founder med programmeringskompetence inden for spiludvikling til apps.

Det drejer sig om spillet her (bare til mobil): https://www.youtube.com/watch?v=v2uOGQegj2c

Selve kontrol funktionaliteten og spillets regler/sammensætning, og dets nye design/look er allerede klar og jeg har den bagvedliggende kode. Der mangler dog en del programmering før at spillet er funktionelt til en mobil.

Jeg har en grundig plan for markedsføringen og lanceringen. Derudover har jeg en meget stor gruppe af test-spillere klar (150+).
Jeg er tidligere professionel gamer i spillene League of Legends og World of Warcraft. Jeg har bl.a. ligget nummer 1 i NortØst Europa i LoL), og har et bredt netværk af andre profesionelle spillere.
Jeg har arbejdet i medicinal industrien (Novo Nordisk), shipping (J.Lauritzen) og konsulent branchen.

Jeg arbejde alle dage efter kl. 16 til sen aften i hverdagene og i weekenden er der ingen begrænsninger. Siger gerne mit nuværende job op, hvis det bliver nødvendigt.

Har du interessen og evnerne, så kontakt mig, og vi kan mødes til en kop kaffe/sodavand.

Besvar dette opslag eller kontakt mig på: jakobmp1989@gmail.com

Håber at høre fra dig.

De bedste hilsner
Jakob

Post Reply