Spiludviklere søges til udvikling af interaktivt bogprojekt

Skumstjerne
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 11 Jan 2017, 17:53
Location: Copenhagen

Spiludviklere søges til udvikling af interaktivt bogprojekt

Unread post by Skumstjerne » 19 Aug 2018, 23:03

Hej spiludviklere,

Jeg er sangskriver og forfatter, og leder efter spiludviklere til at udvikle en interaktiv børnebog med spil og interatkion med historien.
Jeg søgte om finansiering og midler til dette projekt hos Kunst.dk sidste år i 2017, som de faktisk roste, men jeg fik afslag, pga. de skrev, der ikke var "en stærk nok" filmisk komponent. Det må jeg jo så forbedre!

Manus har været indsendt til Gyldendal samt 3 andre forlag, inkl. det forlag jeg er på nu, men har valgt at beholde rettighederne indtil projeketet her er i hus. Jeg vil prøve at søge samme pulje igen, men denne gang SKAL bogprojektet kunne fremvise en "filmisk stærk komponent" i form af en demonstration af én side/sopslag, "slide" som viser dét som min interaktive børnebog bla. skal "kunne", dvs. vise hvordan læseren/barnet kan interagere med bogens sider.

Jeg har et færdigt manus + en dygtig illustrator, og gode idéer til udviklingen af børns interaktion med bogen scener, samt idéer til et decideret spil, som historien vil udløse, efterhånden som handlingen skrider frem. Ansøgningsfristen er om 1 måned.
Dvs vi har en måned fra nu af til at forløse opgaven, som altså er: At lave én side i bogen, som beskrevet i ovenstående.

MHT BUGDET OG LØN:
Forarbejdet med opgaven op til at søge støtte til bogprojektet her er ulønnet!
Der vil altså kun være "løn" til spiludvilklerne, såfremt projektet går igennem puljeordningen, og vi modtager støtte.
Jeg kalkulerer desuden med et rimeligt højt budget, hvori der er påregnet løn til spiludviklerne for det fulde projekt til ansøgningen - som jeg skulle hilse og sige er et kæmpe arbejde at skrive i sig selv. Projektet evauluerer vi 4 gange på ét år, med skriftlig dokumentation for hvor langt vi er nået med projektet til hver af de 4 evalueringer.

Hvis ovenstående lyder interessant, og du/I mener det er noget I har lyst til, fanges af og kan honorere, hører jeg gerne fra jer ;)

Skriv til mig her, læg evt. jeres mail så vender jeg tilbage ASAP. NB. Kun seriøse henvendelser :geek:

Dbh. Tania (Børnebogsforfatter/Kreativ idéudvikler/Lydprojektmager/Musiker)

QuisMagister
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 14 Oct 2018, 15:09

Re: Spiludviklere søges til udvikling af interaktivt bogproj

Unread post by QuisMagister » 14 Oct 2018, 15:15

Hej jeg er spil-programmør, som allerede er godt igang at lave sit eget spil, som indie-developer. Så jeg vil da nok mene at jeg kan bidrage med udviklingen. Derudover er jeg matematisk stærk, og god til at omdanne ideer til funktionel kode. Et link til mine opdateringsvideoer for mit spil projekt: https://www.youtube.com/watch?v=sBTmNfc ... LZ3YJWPduO

Med venlig hilsen
Johan C de Stricker

User avatar
CSfreak
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 26 Oct 2018, 10:47
Location: København

Re: Spiludviklere søges til udvikling af interaktivt bogproj

Unread post by CSfreak » 26 Oct 2018, 10:52

Lyder som et spændende projekt :)

QuisMagister
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 14 Oct 2018, 15:09

Re: Spiludviklere søges til udvikling af interaktivt bogproj

Unread post by QuisMagister » 26 Oct 2018, 13:11

tak tak^^

Post Reply