Projekt søger WoW spillende udvikler (ingen løn, men andel)

csj
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 14 Oct 2008, 10:53

Projekt søger WoW spillende udvikler (ingen løn, men andel)

Unread post by csj » 14 Oct 2008, 11:25

Hej alle sammen

Sammen med et par venner er jeg ved at starte et projekt op omkring et add-on til WoW.

Jeg kan lige kort introducere mig selv og projektgruppen

Vi har en person i projektet med den gode idé - en WoW addict som ikke ellers er it-kyndig
Så har vi en designer til wireframe/web udvikling (da den skal tale sammen med add-on'et)
Og mig selv som projektleder (har tidligere været i spilbranchen i ITE i maaange år, men sidder nu i Egmont som digital chef)

Det vi mangler er en programmør som mestrer at kunne lave et Add on - og derfor helst en programmør der selv er WoW spiller og kender forholdende i spillet og de forskellige begreber så vi hurtigt kan se om tingene kan lade sig gøre eller ej.

Jeg har ikke et konkret bud på tidsforbrug - først skal vi have afklaret om projektet reelt kan lade sig gøre, derefter er der noget udvikling, jeg vil skyde på at add-on'et er den mindre del af projektet, som sender data ud til web-siden som til gengæld bliver lidt større del.

Vi prøver at holde risikoen og udgifterne på et minimum så derfor kører vi alle indtil videre gratis med en fordeling af ejerskab over projektet, hvilket du også vil blive tilbudt

Mail gerne hvis du har spørgsmål eller er interesseret på christian.steen.jensen@gmail.com

Mvh,
christian

csj
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 14 Oct 2008, 10:53

Re: Projekt søger WoW spillende udvikler (ingen løn, men andel)

Unread post by csj » 08 Nov 2008, 22:47

Spiller alle så meget WoW at de ikke har tid til at prøve at høre om et lille sideprojekt? Vi snakker om et enkelt add-on - alt det andet klarer resten af holdet :)

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: Projekt søger WoW spillende udvikler (ingen løn, men andel)

Unread post by Zee » 08 Nov 2008, 23:09

Eller også er problemet at folk ikke spiller WoW og derfor ikke er I jeres målgruppe :)

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: Projekt søger WoW spillende udvikler (ingen løn, men andel)

Unread post by Zacker » 09 Nov 2008, 18:35

Hvis i ændrede det til at være et job med løn, så kender jeg da i hvert fald mindst én der ville kontakte jer.

csj
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 14 Oct 2008, 10:53

Re: Projekt søger WoW spillende udvikler (ingen løn, men andel)

Unread post by csj » 11 Nov 2008, 13:38

Jeg er godt klar over folk helst vil have løn i hånden ved arbejdets udførelse, men sådan kan det desværre ikke altid lade sig gøre på private projekter uden finansiering, hvor man ikke kender det økonomiske potentiale endnu :)

Det skulle være et sideprojekt hvor man har mulighed for at deltage og præge hele vejen igennem, med en lille lodseddel på fod med de andre deltagere i projektet.

Post Reply