Søger en at teame op med

drO
Level 0 - Null
Posts: 3
Joined: 29 Mar 2016, 08:48

Søger en at teame op med

Unread post by drO » 26 Aug 2016, 08:40

Hej spiludviklere! Jeg er en ung gut på 23 og sagen er den at jeg har 3-4 dage om ugen hvor jeg gerne vil give den max gas med spilprojekter, og lige nu leder jeg efter en eller flere personer til at teame op med (ikke betalt). De resterende ugedage hvor jeg ikke arbejder på spil, bruger jeg på at vedligeholde min eksisterende og godt kørende webvirksomhed. Til samarbejdet kan jeg blandt andet byde ind med:
- Programmering (eventuelt i unity)
- Kontorlokale i taastrup
- Bred erfaring indenfor UX og konverteringsoptimering (erfaringer fra webbranchen)
- Virksomhedsforståelse og erfaring med drift af virksomhed
- Passion for makro gamedesign og at opnå et optimalt resultat
- Muligvis noget kapital
- En masse gå-på mod

Det jeg søger er en dedikeret person, som kan bruge noget af sin tid eller fritid på et fælles spilprojekt. Det vigtige for mig er at der arbejdes hårdt og at der er god kemi mellem os. Jeg har selv et hyggeprojekt jeg sidder og roder med, men det behøver ikke nødvendigvis at være dette projekt vi skal arbejde på. Jeg er frisk på at høre idéer.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Jakobtobias
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 06 Sep 2016, 12:43

Re: Søger en at teame op med

Unread post by Jakobtobias » 06 Sep 2016, 12:58

Hej

Ved ikke om dit opslag stadig er aktuelt, men jeg forsøger alligevel.

Jeg synes dit opslag er interessant, da jeg selv befinder mig i en lignende situation. Jeg sidder med en masse idéer, men mangler de nødvendige faglige kompetencer. Jeg er 27 år og har en uddannelse i Kommunikation og kan derfor ikke tilbyde tekniske kompetencer. Jeg har dog arbejdet som projektleder på digitale projekter og været idéudvikler på nogle apps. Jeg har arbejdet i en start-up virksomhed og har derfor også forståelse for nødvendig organisations- og produktudvikling.

Mine idéer omhandler mobile applikationer. Er dette et no-go for dig? Det drejer sig bl.a. om et brætspil kombineret med en app og et appspil til museer, som er målrettet børn.

Det kunne være vi kunne finde et fedt projekt som giver mening for os begge og arbejde hårdt igennem på det.

Hvis det vækker den mindste interesse, må du meget gerne skrive til min mail: tob_jakob@hotmail.com.

Mange hilsner
Jakob

Raflem
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 22 Mar 2014, 02:40
Location: Denmark
Contact:

Re: Søger en at teame op med

Unread post by Raflem » 28 Sep 2016, 19:53

Hej drO

Jeg er musikproducer, og vil gerne I gang med at lave musik til spil. har lavet min egen HP så du kan høre lidt hvad jeg kan:)

http://game-sound.weebly.com

Venlig hilsen
Flemming

TheGGFamily
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 20 Jun 2016, 17:24
Contact:

Re: Søger en at teame op med

Unread post by TheGGFamily » 03 Oct 2016, 02:29

Vi søger hele tiden nye folk fra hele verden som ønsker at være en del af vores team som bruger meget tid på at planlæg hvordan vi skal udvikle et kæmpe spil og et program som er i stil med Steam, Battle.net og Origin men med vores stil og vores spil og vores programmer

hvis du vil høre mere om det spil og program og hvem vi er så send mig en privat besked med dit mobil nummer eller skype så vi kan snakke om det

Post Reply