Søger programmør til spiludvikling i Unity

petersenjmp
Level 2 - Grain of sand
Posts: 21
Joined: 27 May 2013, 09:14

Søger programmør til spiludvikling i Unity

Unread post by petersenjmp » 26 Dec 2016, 17:26

Hej,

Jeg har en baggrund indenfor 3D og producerer også lyd. Jeg kan ikke programmerer, men har en basal forståelse af programmering i C# til Unity.

I løbet af året har jeg lavet begyndelsen på hvad der kunne blive et smadderskægt spil.

Kort om spillet:
Spillet foregår i fremtiden. En tid hvor mennesket udforsker mere og mere af rummet og lever i rummet. Man er hyret af et stort privatfirma som freelancer fordi firmaet har mistet al kontakt til 5 rumstationer på forskellige planeter i det ydre rum. Ens job er at flyve ud til de fem rumstationer og finde ud af hvad der er sket og rapporterer tilbage. Job beskrivelsen inkluderer ikke andet end rapportering, men man støder på det gamle personale i alle rumstationerne, som bliver styret af nogle umenneskeligt. Det er et first person, enten shooter eller 'hitter', men der er også rigeligt med rum kamp inkluderet på vej til og fra rumstationerne.
Jeg har allerede et godt grundlag for rum kamp: et skib som kan skyde og flyve og modstandere som kan det samme.
Ved hjælp af Mixamo har jeg begyndelsen på to karakterer. dvs. de er klar til at bliver animerede i blender og implementerede i spillet.
Der er flere ting jeg har lavet men hvis det har din interesse, skal jeg nok fylde dig ind og sende screenshots o,s,v,


Hvad søger jeg:
Jeg søger enten en eller flere programmører, med god forståelse af Unity, som har lyst til at teame up i 2017 og enten færdiggøre det spil jeg er begyndt på eller også starte på noget helt nyt. Jeg er åben. Vil bare gerne lave et fedt spil :-)

Skulle der sidde nogen derude med interesse for et evt. samarbejde, så kontakt mig endelig. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh,
Jesper

WishPotato
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 10 Jan 2015, 01:35
Location: Fuglebjerg
Contact:

Re: Søger programmør til spiludvikling i Unity

Unread post by WishPotato » 28 Dec 2016, 19:56

Har sendt dig en PM.

Post Reply