Underviser til Unity 3D onlinekursus

Stiver112
Level 0 - Null
Posts: 8
Joined: 06 May 2014, 11:57
Contact:

Underviser til Unity 3D onlinekursus

Unread post by Stiver112 » 01 Mar 2018, 15:15

Hej Alle,

Mit navn er Thomas, og jeg driver til daglig virksomheden WebHub ApS, som bland andet står bag NemProgrammering.dk, Danmarks største udbyder af onlinekurser indenfor IT.

Jeg poster her, fordi vi pt. er på udkig efter en kompetent underviser til et Unity 3D kursus. Vi har allerede et ældre kursus, hvor man lærer at lave 2D spil ( https://www.nemprogrammering.dk/Tutoria ... -unity.php ), men vi vil gerne supplere dette med et 3D kursus også.

På NemProgrammering.dk, hvor kurset skal udgives på, har vi over 40.000 besøgende hver måned, som primært kommer for at se de mere end 35 onlinekurser, der findes på siden. Hovedparten af vores kurser er gratis, men vi er for nyligt også begyndt at tilbyde premium-kurser, som man skal købe adgang til for at se.

Planen er, at 3D kurset skal udgives som et premiumkursus, som dem der gerne vil lære mere, kan købe adgang til, efter de har set det grundlæggende 2D-kursus. Kurset skal være helt grundlæggende og vise, hvordan man step by step laver 2-3 forskellige 3D spil.

Forretningsmodellen bag vores premium-kurser er, at hovedparten af al omsætning går direkte til underviseren. Det vil altså sige, at du som underviser vil blive betalt på baggrund af populariteten af dit kursus. Vi tager kun en mindre andel for at stille platformen og kundegrundlaget til rådighed. Du skal altså stå for at optage og vedligeholde kurset, og så sørger vi for, at det bliver solgt og markedsført på vores platform.

Da din betaling afhænger af, hvor populært dit kursus bliver, er det svært at spå om, hvor meget du potentielt vil kunne tjene på kurset. Vi kan dog se, at vores undervisere tjener 1.500-3.000,- om måneden, hvilket vi også mener, at et kursus i Unity 3D kan bære.

Det forventes af dig:

- Du har erfaring med udvikling af 3D spil i Unity
- Du er god til at forklare på video, og du er pædagogisk.
- Du er omhyggeligt og struktureret.
- Du afleverer dine opgaver til tiden og leverer kvalitet.
- Du er minimum 20 år.
- Du har selv program til at optage skærm samt video-og lydredigeringssoftware

Derudover vil det være en klar fordel, hvis du tidligere har undervist på et eller andet niveau.

Hvis det kunne have din interesse at blive en del af vores underviserteam, så skriv gerne direkte på kontakt[snabela]nemprogrammering.dk.

Spørgsmål? Stil dem gerne herunder :-)

User avatar
Code
Level 39 - Hitman
Posts: 394
Joined: 13 Feb 2013, 14:56
Location: Aalborg
Contact:

Re: Underviser til Unity 3D onlinekursus

Unread post by Code » 02 Mar 2018, 13:17

Spændende :)
Er indtjening så lang tid videoerne stadig købes/bliver brugt?

Stiver112
Level 0 - Null
Posts: 8
Joined: 06 May 2014, 11:57
Contact:

Re: Underviser til Unity 3D onlinekursus

Unread post by Stiver112 » 03 Mar 2018, 10:55

Hej Code,

Tak for dit spørgmål.

Jeps, vi plejer at laver en aftale med vores undervisere, der binder os til at bruge/sælge kurserne i x-antal år. Når denne aftale udløber, kan den så genforhandles, så i princippet kan din indtjening på kurset vare ved mange år i i fremtiden (hvis kurset holdes opdateret).

Sig endelig til, hvis du har flere spørgsmål.

User avatar
Code
Level 39 - Hitman
Posts: 394
Joined: 13 Feb 2013, 14:56
Location: Aalborg
Contact:

Re: Underviser til Unity 3D onlinekursus

Unread post by Code » 05 Mar 2018, 18:18

Jeg er i pt. i gang med et spilprojekt for en, men jeg skal i hvert fald nok lige kontakte dig per mail her en af dagene :)

Post Reply