Spil grafiker med 12 års erfaring søger arbejde.

AbeStreger
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 03 Mar 2009, 13:09

Spil grafiker med 12 års erfaring søger arbejde.

Unread post by AbeStreger » 25 Mar 2009, 15:58

Hej,

Mit navn er Thomas Østergaard Poulsen og er 35 år. Jeg arbejder til dagligt i mit eget firma, som laver illustrationer, grafik til mobil enheder(Iphone) og animation i 2D/3D. Jeg arbejder som freelancer, men nu er jeg også på udkik efter et fast eller delvis fast arbejde.

Jeg har mere end 12 års erfaringe i at lave grafik til reklamefilm, tegnefilm, tryk og især casual games.

Har arbejde steder som:
- ITE ApS kendt for at lave Skærm Trolden Hugo. Fastansættelse i 5 år
- NDS, hvor jeg har lavet 20-30 casual games til setop bokse. Det har været for firmaer som Nickelodeon, Cartoon network o.s.v. Der arbejde jeg I 5 år som mere eller mindre fast freelancer.
- Powerhouse Games. Det har været til PC og Iphone. I 2 år som freelancer.
- Plus andre mindre freelance jobs. Som Oxmond Entertainment, Playbandits, Personics m.m.
- Har også erfaring fra reklame branchen og tegnefilm branchen. Som A-film, Duckling, Krogh Mortensen Animation.

Hvad kan jeg tilbyde:
- Det jeg kan og synes selv jeg er god til er at lave spil grafisk fra A til Z. Fra Ide til koncept, design og til færdigt produkt.
- Jeg har en god forståelse for hvordan programmøren tænker og hvad de har brug for fra en grafiker.
- Jeg er uddannet Animator på Viborg animation skole i 1996. Derfor kan jeg også lave animationer i 2D og 3D.
- God til at tegne. Hurtige koncept tegninger til digitalt malet baggrunde.
- Interesser mig meget for at lave grafik til mobile enheder, flash og PC.

Se hvad jeg kan på min hjemmeside: *www.abestreger.dk*

Kort om mig selv: Jeg er generelt meget rolig jyde. Har altid været meget kreativ med at tegne og male. I dag bruger jeg noget af min fritid på at male oliemalerier som I kan se her http://www.thomaspoulsen.dk. Ellers slapper jeg af med gå en turer i skoven eller spil nogen computerspil. :)

Mvh

Thomas Ø. Poulsen

Post Reply