Privat projekt ( ulønnet )

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: Privat projekt ( ulønnet )

Unread post by Zee » 20 May 2009, 10:50

Vi er begge udviklere
Du har udviklingserfaring, eller erfaring med grafik (ikke nødvendigvis fra spiludvikling og ikke nødvendigvis på højt niveau).
Jeg er personligt ikke så begejstret for ordet "udvikler"... Og slet ikke når i så også bruger ordet "udviklingserfaring". Hvis man vil kan man jo putte titlen "udvikler" på stortset alle i et firma der har noget som helst med udvikling af et eller andet at gøre. Hvorfor ikke bare skrive det man er? Ved nærlæsning tyder det jo på at i er programmører, så lad os da bare kalde det det.
Og I søger så en (eller flere?) person til at joine jer, men det fremgår ikke rigtigt hvilke evner personen skal have. At man "har udviklingserfaring" betyder jo ikke at man har erfaring med at programmere spil, hvis det var det I mente? Så igen, skriv da hellere (præcist) hvad det er i mener. F.eks. "Vi søger endnu en programmør", eller "vi søger en grafiker". Eller med endnu mere præcise titler som "engine-programmer" eller "2D grafiker".
Bare lige en teknisk detalje :)

Jeg er stor tilhænger af jeres genre-valg, den slags spil kan være virkelig sjove - uden at det behøver at kræve så mange ressourcer at lave.

NevinSound
Level 4 - Newbie
Posts: 42
Joined: 20 May 2009, 11:01
Location: Copenhagen

Re: Privat projekt ( ulønnet )

Unread post by NevinSound » 20 May 2009, 11:07

Hej cquenze,

Det lyder som et meget fedt hygge-projekt! Hvis det har interesse vil jeg meget gerne bidrage med lyde :)
Du kan maile til mig på studio@nevinsound.com

/ne

jeppen
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 26 May 2009, 15:34
Location: København
Contact:

Re: Privat projekt ( ulønnet )

Unread post by jeppen » 26 May 2009, 15:41

Hej,

Lyder som et sjovt lille projekt, jeg arbejder selv i C# og xna for tiden med mine egne projekter.

Se eksempler på følgende side:

http://www.sarkania.dk/jeppe/xna.asp?page=2

Vi kan jo få spillet på xbox live community games, hvis I synes. Jeg har selv et Mini golf spil der er næsten klar til det,
mangler dog lige at teste det ordenligt på en xbox360, da min nu er gået i stykker igen (viser red ring of death), har fixet den
en gang, men denne gang synes det ikke at lykkedes.

Gi mig en mail!

Mvh,

Jeppe

Sylvester
Level 1 - Speck of dust
Posts: 12
Joined: 29 May 2009, 14:49
Contact:

Re: Privat projekt ( ulønnet )

Unread post by Sylvester » 29 May 2009, 14:55

Hej cguenze,

Lyder som et godt projekt. Scorch og Worms er alltime klassikere.

Jeg er animator med solidt kendskab til 3D modelering og rigging, og vil gerne bruge noget af min fritid på små spilprojekter. Kontakt mig på sylvester@rishoj.net og lad os tales nærmere ved.
Sylvester Rishøj
Creative Director
SYBO Games

www.sybogames.com

Post Reply