Super kreativ grafiker & konceptartist søger lønnet arbejde

User avatar
redlars
Level 1 - Speck of dust
Posts: 14
Joined: 22 Jul 2009, 14:20
Location: Albertslund. Denmark
Contact:

Super kreativ grafiker & konceptartist søger lønnet arbejde

Unread post by redlars » 02 Oct 2009, 23:02

Illustrationer, Konceptudvikling & Ingame grafik
Super kreativ grafiker søger arbejde som Spilgrafiker.
Kun lønnet arbejde har interesse

I kan besøge mit galleri på: http://red-magic.dk/

Den 15.06.09 blev jeg færdiguddannet som digital interaktiv grafisk designer fra Danmarks Designskole.
Som man kan se ud fra mit C.V. har tegning altid været en del af mit liv og har taget flere uddannelser og kurser med det som baggrund.
Jeg gør meget ud af at dygtiggøre mig selv, som kunstner og grafiker. Jeg studere derfor stadigvæk i høj grad videre på både værktøjer,
ideer og udførsel efter jeg er blevet færdig på designskolen.

Jeg arbejder dagligt både i hånden og i Photoshop. og arbejder derudover i forskellige programmer som 3d.max, Z-brush, Adobe After Effects og Flash

Desuden følger jeg meget interesseret med i de forskellige udtryksformer og medier, der for øjeblikket eksistere indenfor underholdnings branchen.
Især spil, film og bøger har min opmærksomhed, da de alle tilbyder en oplevelse – en fortælling, og fortællinger driver de fleste af de grafiske værker,
som jeg udvikler.

Baggrund

Jeg er en ung mand på 34 år som bor I Albertslund lidt uden for København med min familie som består af min 1årige datter og min kæreste.

Jeg har indtil fornyeligt været beskæftiget med min uddannelse og forskellige freelance jobs. Her bestod mit sidste job i at være projektansat
over flere omgange, som ledende konceptartist hos computerspilfirmaet Elysium Games. Disse udfordringer har været spændene og klart et felt
hvor mine forcer som grafiker står stærkt. Men jeg kan mere og meget andet. Jeg er en meget habil illustrator og har desuden en baggrund i
det traditionelle animations håndværk.

C.V.

LARS NIELSEN SØDERGREN 06-09-75


Juni. 2007 - Juni. 2009. BA i spilgrafik (med overbygning i grafisk digital interaktion og Art direction Danmarks Designskole.)

Sep. 2007 - Lead artist og all around grafisk designer hos spilfirmaet Elysium Games

2007 - 2008. Lead grafiker i Dadiu sammenhæng 3 gange - igennem Danmarks designskole.

Maj. 2007 – LightCon Media (Illustrationer til spilkort)

Juni. 2004 - Juni. 2009. Danmarks Designskole. (spilgrafikker)
Grafisk digital interaction og Art direction.

2004 – 2004. Dan Christoffersen Filminstruktør (Storyboarding) på filmen "Mona min elskede"

2003 – 2003. Secretly Drowning (Rockband Poster)

Jan. 2003 – Aug. 2003. Design logo figur m.m. for “gerbil.dk”.

April. 2003 – Maj. 2003. DBPartner Aps. (Animered webpage vært)

Dec.1999 – Dec.2002. 2D. animator uddannelse fra Animations skolen i Viborg.

Juli. 1998 - Okt. 1998. Danmarks Radio B & U Oline(All-around webpage grafik)

Jan. 1997 – Jan.1997. Mousedriver (Logo-figur)

Sep.1996 –Dec. 2002. Multimedie grafiker uddannelsen på Mousedriver i Roskilde.

1995 - Malernes fagforeningsblad (Illustrationer og for og bagsider)

Jan. 1994 – juni. 1994. Egmont Højskolen i Hov, med hovedfag i kunst og computer-grafik.

Sep. 1992 – Dec. 1993. Undervisning i tegning for både børn og voksne i aftenskole regi.

Post Reply