Cookie Runner, nu på Google Play

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by TriggeredChicken » 09 Feb 2017, 19:53

Der var ingen der gad hente noget fra min dropbox, så nu ligger den på Google Play ;)

https://play.google.com/store/apps/deta ... runner.tcg

Jeg synes selv det er et enormt underholdende spil, så giv mig en DL, og en rating hvis du er helt overstadig i dag ;)

Hilsen
Peter

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by TriggeredChicken » 09 Feb 2017, 19:57

PS. Mit mål er EN positiv anmeldelse (der ikke er betalt af mig). Aim high, er mit motto :-)

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by TriggeredChicken » 10 Feb 2017, 07:10

Tough crowd.

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by jk5000 » 10 Feb 2017, 22:30

Hejsa Peter

Jeg ejer desværre ikke noget udstyr, som ville gøre det muligt for mig, at spille dit spil. Det skal dog på ingen måde forhindre mig i, at give dig en super positiv anmeldes af dit spil.

"I en spilverden, hvor der dagligt udgives tusindvis af mere eller mindre vellykkede indie spil, så er det dog sjældent at der udkommer en decideret perle. Uden dog at have spille spillet "Cookie Runner", er jeg næsten helt sikker på, at det er en af disse indie spil perler. Spillet skal angiveligt være en blanding af "Cookie bliss" (et spil jeg iøvrigt heller aldrig har spillet) og en "infinite running" (en genre af spil jeg kun har meget lidt erfaring med). Med denne spil sammensætning, kan jeg umuligt forestille mig andet end, at kan være blevet til et helt vildt fantastisk spil.

Den musik jeg høre i mit hoved, når jeg tænker på spil titlen "Cookie Runner", er en omgang hård techno-rock der dog også har en lille snert af dansktop. Hvis denne type musik er i spillet, og ikke kun i mit hoved, så kan den ikke andet end være blevet super vellykket. Grafikken i spillet er noget af det eneste, som jeg reelt kender noget til, da der findes nogle screenshots fra spillet på "Google play". Og jeg vurdere på den baggrund af disse screenshots, at grafikken i spillet er både simple og super humoristisk. Så helt overordnet er jeg overbevist om, at dette spil på ingen måde kan være andet end et helt vildt fænomenalt super godt spil.

75 ud af 10 upålidelige stjerner"


Jeg håber i den grad, at dette var den gode anmeldes, som du ønskede dig. Og så håber jeg også andre vil komme med lidt mere begavede kommentare end jeg har gjort.

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by TriggeredChicken » 11 Feb 2017, 09:54

Tak, men sarkasmen synes jeg nu ikke var nødvendig. Jeg tænkte der kunne være nogle hobby (eller andre) folk herinde, der gerne ville give feedback. Det er kun lagt på Google Play for at gøre det nemt at hente, og der er det nødvendigt at skrive en tekst, så det blev bare whatever. Det er en prototype, der er fuldt ud spilbar, og med ok polish. Grafik er jeg nødt til at købe mig til, og det gør jeg ikke for at teste gameplay.

Men lektien er lært, så nu laver jeg et nyt spil og undgår de pitfalls jeg er faldet i indtil videre ;)

God weekend.

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by jk5000 » 11 Feb 2017, 12:50

Hej igen Peter

Jeg er i den grad ked af at du ikke kunne lide min ironiske spil anmeldes. Formålet var IKKE at genere dit spil, men jeg var træt af at se, at der ikke var nogen der gad, at komme med en kommentar til dit spil. Jeg ville i den grad gerne have lavet en mere real anmeldes, men som jeg sagde så ejer ikke noget udstyr, der gøre det mulligt for mig at spille dit spil.

Jeg er i øvrigt, lige som dig, en hobby/indie computerspil udvikler. Noget af det, som rigtigt ofte irritere mig, er at når jeg ligger nogle af mine spil op på nettet, at det som regel er super svært at komme i dialog om de ting man har lavet. Og ja man kan godt få kommentare, som "godt spil", "god ide" eller "pisse dårligt spil", men som amatør spiludvikler, så kan man ikke bruge denne slags kommentare til ret meget. Mit håb er, at flere mennesker gider at tage sig bare lidt tid til at komme med gode reale kommentare, på de ting man lægger op på nettet. Og ja jeg ved godt, at det kan være super svært, at give feedback til tilfældige mennesker på nettet, men min erfaring er at man sagtens kan gøre det, også selvom modtageren af ens kommentare ikke altid kan lide det man siger til dem. I den sammenhæng er det i øvrigt altid en rigtig god ide, både at fremhæve det gode og det dårlige ved de spil man har spillet. De fleste af os amatører spiludvikler, ved altså godt at vi IKKE laver perfekte spil.

I forhold til det spil du har lavet, så skal du ikke tage dig så meget af, at interessen ikke er så stor. Der bliver hver dag lagt tusindvis af indie spil op på nettet, og det er ofte meget svært at blive opdaget i den store mængde af spil. Og når det er få mennesker der prøver ens spil, så er det også få mennesker der kommer med anmeldelser til ens spil. Mit bedste råd til dig, er at blive ved med at lave de spil du godt kan lide at lave, og ikke tage dig så meget af os idioter på nettet. For i den sidste ende, så skal spiludvikling være sjovt.

Du og alle andre må have en super god weekend

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by TriggeredChicken » 11 Feb 2017, 13:20

Nå ok, jeg læste det som sarkasme, beklager ;) Jeg logger statistik til Google Analytics, så jeg kan se hvis det fx. spilles 2 min., og så aldrig mere. Og det er super feedback, så ved jeg den er gal allerede der. Så man behøver ikke engang skrive sit feedback, det går helt af sig selv. Men jeg er nødt til få nogle stykker til at prøve, for at statistik kan bruges til noget, og det er svært ;) Men nu ved jeg det til næste gang.

Jeg er faktisk allerede i gang med næste projekt, jeg kan bare ikke lade være ;)

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by jk5000 » 11 Feb 2017, 13:32

Jeg er glad for at høre, at du allerede er i gang med dit næste projekt. Håber du næste gang vil lave et spil man også kan spille på min gode gamle PC.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3899
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by jonaz.dk » 19 Feb 2017, 22:08

Det er MEGA tough lurker crowd her inde. Desværre! ;)

Har selv hyper travlt med arbejde, kids og hvad ved jeg.
For at dykke nede i den spilmæssige kerne i projektet bør du kigge lidt controls. Det er uhyggeligt nemt at komme til at hoppe når man styrer med den drag implementation du har lavet. Jeg ville overveje en anden løsning.
Måske 2 usynlige knapper left/right. Så det bliver mere binært om spilleren bevæger sig til højre/venstre. Drag is a drag. Så hvis du kunne slippe af dem den ville det klart hjælpe. Kunne muligvis blive lidt bedre ved at sænke sensitiviteten på swipe jump. Men ville fortrække du dræbte drag control.

Med alt respekt for at det er en enkeltmands produktion.
Så er level designet er lidt uinteressant. En masse.. nok random placerede træer. Det er ikke super spænende i en runner.

App ikon.. en gulerod? :)

Som altid super godt du får lavet et hobby projekt færdigt og launchet. Held og lykke med næste. :)

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Cookie Runner, nu på Google Play

Unread post by TriggeredChicken » 20 Feb 2017, 20:00

Hey, tak fordi du prøvede det ;) Feedback er noteret.

Post Reply