Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

User avatar
babyduka
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 06 Sep 2018, 12:33
Location: Copenhagen
Contact:

Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

Unread post by babyduka » 07 Apr 2019, 13:06

Produktionsfirmaerne Baby Duka og Schubell IT har siden starten af 2018 udviklet spillet DASH: Danger Action Speed Heroes foreløbig til pc (Windows og Linux). Nogle har beskrevet det som "en blanding af Super Mario Maker og Super Meat Boy" - det kreative møder det intense gameplay, og spillet modtog sidste år IndieDB's "Most Anticipated Game of 2018". Lav dine egne baner, del dem med verden og konkurrer om at være den hurtigste!

Image

Indtil spillet udgives Early Access senere i år, har vi åbnet dørene til gratis beta test for at få et poleret build, men også for at fylde vores servers database med fede originale levels, lavet af brugerne selv, så en god mængde kan være klar når vi går i luften. Ingen del af DASH er ikke bruger-baseret. Spillet er controller eller keyboard-baseret.

Check traileren ud til build 2001 her:



Vi har været i gang i nogle måneder, så der er allerede nogle hundrede levels samt et godt community på vores Discord.

Bliv medlem på vores Discord (http://discord.gg/3JPpNey) og skriv !getkey i PM til @botlife. Så modtager du en Steam beta key.

Vi glæder os til at se dig! (kender du andre level maker-interesserede eller fans af Super Mario Maker eller retro action platformer så del gerne!)

- Jakob (Baby Duka) http://babyduka.com

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

Unread post by jonaz.dk » 17 Apr 2019, 20:56

Hej Jakob! Rigtigt fint projekt i har gang i. :)
Har endelig fået kigget på det en ekstra gang siden første lidt buggy version var ude.

Har lige et par små kommentarer.

Nu har jeg ikke givet det suuuuper lang tid. Så bær over med mig hvis jeg misser noget, Men det undrer mig hvorfor der overhovedet er en sprintknap?
Burde man ikke bare altid bevæge sig med sprinthastighed? Specielt i et spil hvor speed run er kernen.

(note: I instruktionerne står der RT på sprint knappen. Men reelt på min controller er den mappet til RB)

Hvis der er en dybere mening med sprint/walk muligheden. Burde i overveje at lave sprint hastighed som default. Og RB er slowdown.

cheers!
keep it up! :)

User avatar
babyduka
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 06 Sep 2018, 12:33
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

Unread post by babyduka » 19 Apr 2019, 19:12

Hej Jonaz!

Mega fedt at du har fået tid til at tjekke det ud :D Mange tak for både fejlen og meningen ang. sprint. Der er flere, der har haft samme holdning som dig angående walk/sprint, hvilket har gjort, at vi i det sidste build her implementerer det omvendt dvs. at man automatisk er på sprint og når man holder RB/R1/Ctrl nede går man, hvilket mærkes helt rigtigt! Man bruger bl.a. Walk (eller ikke-Sprint) til at snige sig forbi sovende fjender :) zzZZzzZZZ

Det nye build er oppe og har en del nye ting. Det er det sidste build inden Early Access release, så vi er meget spændt på community'ets reaktioner :D

User avatar
Christoffer
Level 4 - Newbie
Posts: 43
Joined: 14 Feb 2017, 18:32
Location: Aarhus
Contact:

Re: Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

Unread post by Christoffer » 21 Apr 2019, 21:12

Fedt at høre i bruger jeres feedback til at få lavet nogle ændringer! Jeg håber på at kunne give spillet et forsøg i løbet af ugen.
Game Designer @ Set Snail

twitter: @redguychris
website: www.setsnail.com
facebook: SetSnail

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

Unread post by jonaz.dk » 22 Apr 2019, 14:18

Ja det lyder super i allerede har fikset op på sagerne. :)

Må få kigget lidt på seneste når der bliver tid i mit travle liv.

User avatar
babyduka
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 06 Sep 2018, 12:33
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Hjælp med at teste 2D Action Platformer Maker beta branch

Unread post by babyduka » 22 Apr 2019, 17:07

@Christoffer Alle tiders, du er altid velkommen! :D

@jonaz.dk Yeah! Vi er bare taknemmelige for at du havde tid in the first place

Post Reply