Fun factor test - remastered

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Fun factor test - remastered

Unread post by TriggeredChicken » 10 Sep 2021, 20:46

I added a bunch of stuff and made a playtest. Since I added some analytics you don't even have to comment, just try it :D

https://zimpzon.itch.io/chuck-the-slug-playtest-1

:cool:
Chuck2.png
Chuck1.PNG

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: Fun factor test - remastered

Unread post by jk5000 » 11 Sep 2021, 21:53

Hejsa igen

Jeg har endnu en gang givet dit spil en change. Og hold da kæft det er meget bedre nu, men det er jeg desvære ikke. Jeg forstår godt ideen med tidsbegrænsningen, men jeg ville helt klart ønske jeg kunne slå den fra. Men ellers et fedt lille spil, også selvom min evner ikke rakte langt i spillet.

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Fun factor test - remastered

Unread post by TriggeredChicken » 12 Sep 2021, 07:05

jk5000 wrote: 11 Sep 2021, 21:53 Hejsa igen

Jeg har endnu en gang givet dit spil en change. Og hold da kæft det er meget bedre nu, men det er jeg desvære ikke. Jeg forstår godt ideen med tidsbegrænsningen, men jeg ville helt klart ønske jeg kunne slå den fra. Men ellers et fedt lille spil, også selvom min evner ikke rakte langt i spillet.
Det kan godt tænkes det er lidt for svært :p

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3898
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Fun factor test - remastered

Unread post by jonaz.dk » 12 Sep 2021, 09:27

Super fedt du rykker på projektet! 👍

Og dejligt med controller support
Har lige lidt kommentarer. Det er kun et fiks der tager få minutter i Unity.
D-pad til left/right bør også være understøttet.
Og brug A (på xbox controller) til forward.
Y er ikke intuitivt. Mere en knap der bredt er relateret til special abilites.

Jo det er svært! Men det er helt sikkert også kernen for spillere som elsker den slags.
Tænker du måske kunne indføre et assist mode som tydeligt illustrer at det er tændt når man spiller spillet. Hvor man inden har mulighed for at skrue på eller fjerne timeren hvis man er noob handicappet som nogle af os gamle mennesker. 😉

TriggeredChicken
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 09 Jan 2017, 07:37

Re: Fun factor test - remastered

Unread post by TriggeredChicken » 12 Sep 2021, 13:10

jonaz.dk wrote: 12 Sep 2021, 09:27 Super fedt du rykker på projektet! 👍

Og dejligt med controller support
Har lige lidt kommentarer. Det er kun et fiks der tager få minutter i Unity.
D-pad til left/right bør også være understøttet.
Og brug A (på xbox controller) til forward.
Y er ikke intuitivt. Mere en knap der bredt er relateret til special abilites.

Jo det er svært! Men det er helt sikkert også kernen for spillere som elsker den slags.
Tænker du måske kunne indføre et assist mode som tydeligt illustrer at det er tændt når man spiller spillet. Hvor man inden har mulighed for at skrue på eller fjerne timeren hvis man er noob handicappet som nogle af os gamle mennesker. 😉
Der er vist enighed om at det er for svært :p Efter et par tusinde test runder kan jeg ikke længere vurdere det særlig godt. Jeg har selv rigtig svært ved de sidste par baner, så de er nok helt håbløse :D

Post Reply