Improved Steam demo of Unaware has been released

User avatar
AcesGames
Level 1 - Speck of dust
Posts: 14
Joined: 15 Aug 2019, 15:20

Improved Steam demo of Unaware has been released

Unread post by AcesGames » 17 Jun 2022, 16:49

[Dansk]

Hej allesammen,

Så blev jeg endelig færdig med den nye og mere forbedret demo af Unaware.
Spillet har virkelig fået et løft, siden dengang jeg først udgav den første demo release af Unaware tilbage i 2019.
Jeg håber og satser på et full Steam release i løbet af sidst på året 2022.

Spil genren er First-Person Horror Puzzle game. Lidt i stil med Amnesia, Soma, The Beast Inside og Visage
Som spiller vågner man op i et fremmed hus og lider af et hukommelsestab, og skal derfor i gang med at finde ud af, hvem man er, hvor man er, og hvad der er sket. Undervejs finder man hurtigt ud af, at man ikke er alene i huset.
Den fulde version af Unaware kommer til at omfatte en masse forskellige områder at udforske såvel som mere unikke puzzles og mere skræmmende begivenheder.

Demoen ligger gratis tilgængeligt på Steam og kan findes her:


Feedback er selvfølgelig altid velkommen :)

Venlig hilsen,
Allan - Aces Games




[English]

Hello everyone,

I just released the new and improved demo of Unaware.
A lot of awesome things have been implemented into the game, since the first release back in 2019.
I’m hoping for a full release on Steam before the end of the year.

The game genre is a First-Person Horror Puzzle experience. It’s similar to games like Amnesia, Soma, The Beast Inside and Visage.
As a player you wake up in a strange house. You suffer from amnesia, and need to find out about who you are and what you’re doing in the house. You quickly find out that you're not the only one in the house.

The full version of Unaware is going to include a lot of various areas to explore as well as more unique puzzles and more scary events.

The demo is free to play and can accessed from here:


Feedback is obviously always appreciated :)

Best regards,
Allan - Aces Games

Post Reply