Gaming i fritiden og ny gamer computer

User avatar
CSfreak
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 26 Oct 2018, 10:47
Location: København

Gaming i fritiden og ny gamer computer

Unread post by CSfreak » 26 Oct 2018, 11:10

Min interesse i spiludvikling udsprang egentlig fra gaming i teenage årene, som jeg har taget op igen. Tog Counter Strike op til at starte med, som jeg spillede meget i teenage årene. Arbejder som udvikler til hver dag, men gaming giver et fedt afbræk fra arbejdet, og en god vinkel til at kombinere de to ting (hvilket jeg dog ikke gør endnu).

Overvejer dog p.t. at starte op på nogle andre spil, derunder Company of Heroes 2, og er åbne overfor andre forslag. Til dem der ikke kender CoH kan jeg lige inkludere screendump, det er RTS og baseret på anden verdenskrig.
Image
Det er bare lidt mere krævende ift. hardware, så er nødt til at erstatte min computer med en noget nyt. Det kræver jo lidt resourcer, men det er virkelig også en oplevelse man får mere ud af, hvis man maksimerer de grafiske muligheder. Til det formål har jeg kigget på https://froggaming.dk som jeg har fået anbefalet og flere andre sites. Ved ikke, om nogen herinde kan anbefale noget, men tænker jeg gerne vil i gang så hurtigt som muligt, så trykker nok på aftrækkeren snart.

Nogen andre herinde der gamer selv, CS, CS Go, CoH, eller noget andet? Det er selvfølgelig ikke sikkert, der er en sammenhæng mellem at udvikle spil og game ;) Til dem der gamer - Det kan jo være vi skal tilføje hinanden på Steam :)

Pixie3D
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 29 Jun 2016, 12:01

Re: Gaming i fritiden og ny gamer computer

Unread post by Pixie3D » 26 Oct 2018, 11:24

Jeg har i mange aar vaeret en trofast PC gamer men jeg venter nu paa at Amazon leverer en PS4 & Red Dead Redemption 2.
Det foerste Red Dead Redemption spil udkom aldrig paa PC til stor aervelse, saa denne gang vil jeg vaere sikker paa at vaere med fra start.

yoFvVAMcwOE&t=2s

User avatar
CSfreak
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 26 Oct 2018, 10:47
Location: København

Re: Gaming i fritiden og ny gamer computer

Unread post by CSfreak » 26 Oct 2018, 13:24

Pixie3D - jeg spillede det første Red Dead Redemption, og hvis 2'eren kan sammelignes, kan det varmt anbefales!

Pixie3D
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 29 Jun 2016, 12:01

Re: Gaming i fritiden og ny gamer computer

Unread post by Pixie3D » 26 Oct 2018, 13:46

Indtil videre ser anmeldelserne meget positive ud.
De giver den alle meget hoeje karakter, og om ikke saa mange timer vil jeg selv finde ud det paa egen haand :-)

Post Reply