Animationer i spil kan være ødelæggende, hvis de ikke er lavet ordentligt.
Har du ikke prøvet at spille et spil hvor du er tvunget til at se en cut scene igen og igen, fordi checkpunktet er lige før den scene og du dør lige efter? (Oftest boss fights) En skip knap ordner det problem. Jeg var senest ude for det i fredags i Army of Two. Jeg bliver irriteret på udviklerne, specielt når jeg ved hvor nemt det ville være at fikse, og hvor meget tid det koster alle spillerne at kikke på.
Jeg spiller Hunters 1 (Space Hulk kopi)
http://rodeogames.co.uk/ og der kan man holde på skærmen for at modstanderens tur går i dobbelt hastighed. Meget cool at se figurerne gå rundt i starten, men efter noget tid er det bare irriterende. Selv med dobbelt hastighed er det irriterende, også at man ikke kan gøre det i egen tur. Det kan være så nemt som en hastigheds option (ligesom alle RTS'ere). Eller en option at skippe animationer når man trykker på en knap, eller at slå det helt fra.
Men du har ret jeg må prøve det.