3D Mark Vantage

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3931
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

3D Mark Vantage

Unread post by jonaz.dk » 28 Apr 2008, 16:00

Seneste DirectX 10 baserede benchmark fra Futuremark er landet. Kræver DX10 hard og software (Vista + SP1) for afvikling.
http://www.futuremark.com/download/3dmarkvantage

Edit: og her efter at have set den forstår jeg bedre at man kun har set screenshots fra deres rumscene.

User avatar
Jaycee
Level 13 - Portal opener
Posts: 131
Joined: 10 Mar 2008, 12:18

Re: 3D Mark Vantage

Unread post by Jaycee » 29 Apr 2008, 10:36

Jonaz: "Edit: og her efter at have set den forstår jeg bedre at man kun har set screenshots fra deres rumscene"

Hva' fordi det kører super lav FPS eller fordi det ser crap ud in motion? :)

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3931
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: 3D Mark Vantage

Unread post by jonaz.dk » 29 Apr 2008, 11:07

@Jaycee
Det kører også super crappy.
Men nu er det selvfølgelig en benchmark. Så de syntes sikkert de kan tillade sig at være lidt dovne hvad angår optimering.

De meget få scener de viser spænder fra uinspirende kedelige (Jane Nash) til direkte grimme (AI og physics).

Det er bare mine forventninger til Futuremark der er lidt høje. syntes de plejer at levere mere lirfaktor med hver nye version.
Det skyldes sikkert deres spilprojekt som man må antage de har smidt langt flere kræfter i.

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: 3D Mark Vantage

Unread post by Zacker » 29 Apr 2008, 15:31

Måske skyldes det, at der denne gang rent faktisk kører noget bag ved, der er tættere på at være en rigtig game engine.

EDIT:
Så har jeg rent faktisk fået taget et kig på det. Og holdkæft, hvor er det dog grimt! Der er så mange elementer i grafikken, der er helt til grin.

Post Reply