Vil du have gratis playstationspil

playboy
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 04 Feb 2011, 18:33

Vil du have gratis playstationspil

Unread post by playboy » 04 Feb 2011, 18:43

Alt det kræver er at vi får en spil side på højkant hvorefter jeg kontakter distributørene (hvor playstation allerede har sagt god for mig til sende mig spil hvis jeg har en gamingsite som opfylder de normale krav)

Derfor, Skulle du kunne bygge en side, så skriv til mig på min email om hvad jeg ønsker af min spilside. Du skal naturlighvis nok være den som får lov og anmelde et spil efter jeg har anmeldt det første.

Jeg hedder Marc Foder, er 26 år og har arbejdet disse stedet som i kan se på disse links

www.jv.dk/artikel/446262:Spil--Find-de t-specielle-i-stedet-for-at-efterligne ?image=1#image

www.spilarkiv.dk/arkivskribent.php?id= 787

Ja, jeg er den bedste spilanmelder i verden, og selv hvis du ik vil bygge min spilside, fortvivl ikke, blot send en prøveanmeldelse til mig og jeg ser nærmere på dine speks.

Konkurrencen i spilverdenen er stor den dag i dag, selv i lille skåd danmark, for mange ved der er penge i at køre en spilside, og disse spilside ejere er "iskolde i røven" om deres nyheder, anmeldelser og artikler indenholder lidt eller meget anthusiasme, bare alle deres mange små sider kaste gysser i pengetanken.
Ja, jeg elsker os penge, men ingen skal komme og sige de er en bedre gamer end mig, og det er den anthusiasme som gør at jeg kan tillade mig at bygge en gaming site og alle de spilside ejere som er "is kolde i røven" ikke kan tillade sig eje en gaming site da de ikke er anthusiastiske me og spille spil eller skrive om spil.

Min email er Marcfoder@hotmail.com

Glæder mig til høre fra dig

Kærlig hilsen Marc Foder

User avatar
Chrono
Level 14 - Dimensional traveler
Posts: 144
Joined: 08 Mar 2008, 21:06
Location: Aalborg
Contact:

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by Chrono » 04 Feb 2011, 19:20

Useriøst... mon ikke denne tråd bør låses inden det udvikler sig uheldigt :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!

Peter
Level 4 - Newbie
Posts: 48
Joined: 29 May 2009, 11:14

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by Peter » 04 Feb 2011, 21:42

Kære Marc

Du blæser mig simpelthen omkuld med dine stærke formuleringer, din dybe indsigt i branchen, din ægte brændende kærlighed til spil og din strålende forretningssans. Det vil derfor være mig en sand fornøjelse at udvikle dit site for dig, ganske uden vederlag. Jeg forestiller mig at udvikle det i Comal 80 da det er det sprog jeg har klart størst erfaring i.

Dette bringer mig til et spørgsmål som kunne være dette programmerings forumet værdigt (nej, egentligt ikke) : Hvordan får jeg lettest fortolket mit Comal 80 kode til en viril hjemmeside der kan slå HTML5, flash og sågar Unity langt ud af banen?

- Peter

User avatar
BubbleWrapBoy
Level 8 - Summoner
Posts: 81
Joined: 26 Nov 2010, 12:44

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by BubbleWrapBoy » 04 Feb 2011, 22:31

Tja, mon ikke Chrono har ret? Luk den tråd. Det virker som en spoof.

Hvis ikke, må jeg sandelig pointere dine fejl i din topic. Som skribent bør du i det mindste stave rigtigt (F7 i Word) og er der ord du ikke er sikker på, så prøv Google. Skåd= Skod
anthusiasme= entusiasme

Og din sidste sætning med 'penge' er uden sammenhæng.

Så vil jeg ikke engang gå ind på indholdet. Det er simpelthen for langt ude.

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by simonmoeller » 05 Feb 2011, 08:22

Vil du have gratis penge? Blot send dit kreditkortinfo til mig og jeg overfører straks 50 millioner $ til dig! Jeg har desværre brug for alle tal på kortet for jeg kommer fra Nigeria og der skal man have alle tal på kortet ellers vil banken ikke lade mig overføre :(

User avatar
JeppeKM
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 28 May 2008, 09:46
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by JeppeKM » 05 Feb 2011, 12:54

... det er for nemt at komme med en sjov kommentar til denne post
- så det holder jeg mig fra.
:roll:
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by Zacker » 06 Feb 2011, 16:11

No feeding of the troll, guys ;)

User avatar
Tabu
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 28 Nov 2008, 12:13

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by Tabu » 07 Feb 2011, 11:19

Jeg tror ikke han kommer tilbage?

Han er vist aktiv på internettet? Der er links til hans "eskapader" i denne tråd.
http://www.pcplayer.dk/forum.asp?mode=thread&id=22433
PCplayer forum starter fra bunden?

sovsigryden
Level 1 - Speck of dust
Posts: 14
Joined: 28 Mar 2010, 10:17
Location: Aarhus

Re: Vil du have gratis playstationspil

Unread post by sovsigryden » 09 Feb 2011, 16:39

Marc kom tilbage... Du har lige reddet min ellers så grå onsdag eftermiddag... :lol:

Post Reply