PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3944
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by jonaz.dk » 28 Aug 2008, 22:44

PROdev er et eksklusivt forum for professionelle spiludviklere.

*Hvis du eksempelvis er kontraktansat, gammel tilbagetrukken ræv i branchen eller på anden måde føler dig berettiget til at deltage på PROdev. Skal du også være velkommen til at smide et par linier om oprettelse.

Husk at inkludere dit 1:1 korrekte brugernavn når du kontakter mig. Så jeg hurtigere kan oprette adgang.

Og ellers respekterer at du nu bevæger dig i et lukket forum med tilhørende diskretion.

Obs. RSS feedet til PROdev forums virker hvis du er logget ind. (Google Reader og lignende undtaget)

Ansøgning sendes til:
jonaz@spiludvikling.dk

PROdev

User avatar
Menace
Level 6 - Apprentice
Posts: 69
Joined: 08 Mar 2008, 19:36
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by Menace » 29 Aug 2008, 09:43

Som en halv-gammel ræv og stadig aktiv som fuldtidsansat og hobbyudvikler vil jeg da gerne være med i klubben, mest fordi jeg ikke vil gå glip af evt. spændende diskussioner og lidt slad.. nyheder, men må indrømme at jeg har svært ved at se det gode i et lukket forum? Måske maler jeg fanden på væggen, men man kan frygte at det vil gå ud over den åbne del af forumet hvor der i forvejen ikke sker en masse (imho) - og det er da ærgeligt at nye folk i branchen ikke kan følge med i hvad der sker..
Dennis Hansen
Graphic Artist/Game Designer

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3944
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by jonaz.dk » 29 Aug 2008, 09:59

Ja det er også en af overvejelserne at et lukket forum kan suge blod ud af det åbne.
Men jeg håber da ved at lave et unified forum at kunne tiltrække nogle ellers sky erfarne kræfter. Der også kunne blive fristet af at bidrage i det åbne. Håber da det bliver en win-win situation med afsmittende effekt.

Hvis vi ikke når kritisk masser ved dette initiativ tror jeg konceptet får svært ved at overleve i en meningsfuld form i det hele taget.
Nu må vi se hvordan det løber an. Jeg er da potitivt stemt til at begynde med.

Og velkommen i klubben. :)

User avatar
Menace
Level 6 - Apprentice
Posts: 69
Joined: 08 Mar 2008, 19:36
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by Menace » 29 Aug 2008, 10:55

Tak - Håber da også på det bedste! Nye ini'tiver skal da have en chance, og nu hvor jeg har spillet djævelens advokat, kan jeg med god samvittighed være med i klubben... =P
Dennis Hansen
Graphic Artist/Game Designer

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3944
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by jonaz.dk » 06 Oct 2008, 22:45

Der er kommet en ændring i PROdev politikken angående anonymitet.

**Ændring**
Når du er optaget er du ikke længere forpligtet til at oplyse informationen i introduktionstråden. For at imødegå ønsket om anonymitet.
Selvom det selvfølgeligt er mere end velkomment.

vader_dk
Level 3 - Infant
Posts: 30
Joined: 13 Mar 2008, 14:37

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by vader_dk » 26 Jun 2009, 11:56

jeg har på et andet forum, hvor der også et proffesionelt forum med begrænsede adgang, kun haft positive oplevelser. Hvis det er noget som sladder journalister f.eks ikke lige skal kunne få fingerne i.
(omend et forum nok ikke er det mest sikre jo)

Det kræver dog at folk kan finde af det og har lidt pli. Så ting ikke udelukkende bliver postede på ProDev, Så spiludvikling dør. Eller at ting fra ProDev kommer ud i det åbne.

(at jeg så ikke helt kan se hvad branchen kan bruge det lukkede forum til, da folk alligevel sidder med kortnene helt inde til kroppen er en anden side... men jeg bliver nok overraskede :D )

men godt initiativ, hvis folk mangler noget, skal de da HA' :]

/hygge

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3944
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by jonaz.dk » 26 Jun 2009, 13:09

der er vidst ingen fare for at trafikken bliver suget ud af spiludvikling.dk main forum.
PROdev foraet er meget stille. behovet har måske været overvurderet.
men det får da lov og leve sin stille tilværelse.

BarrySlisk
Level 3 - Infant
Posts: 35
Joined: 13 May 2009, 19:13

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by BarrySlisk » 26 Jun 2009, 18:07

jonaz.dk wrote: *Jobs som tester, kaffehenter og lignede er ikke kvalificerende. Sorry.
FUCK! :(

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3944
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere

Unread post by jonaz.dk » 26 Jun 2009, 20:56

hehe.. det er jeg ked af at høre Slisk. jeg vidste ikke de karriere var båret i den retning. ;)

Post Reply