vil I være med til at lave spil

Darkforce
Level 1 - Speck of dust
Posts: 12
Joined: 10 Mar 2012, 17:27

vil I være med til at lave spil

Unread post by Darkforce » 20 Feb 2013, 22:06

Hej alle sammen ... jeg har være igang med at lave spil i ca et år nu ... hvor jeg primær har være ved at lære at programmer i unity ... jeg kunne godt tænke mig at flere kontraker til folk som gerne vil lave spil i sin fritid som mig ... kan jo være vi laver noget som er godt nok til at blive solgt en dag.... jeg er pt i gange med et sole zombir projekt ...og har lave lidt af hver på det .... man kan faktisk spiller det ... skyde samle ting op som våben , og ammo få en highscore desværre ind til videre uden navn på ...og selvfølge har jeg også fået lave de først simple animationer på mine zombie og skydevåben... jeg kunne godt tænkt mig at være med i andre projekt... jeg har det fint med at arbejde under andre ... bare de ikke skrifte retning hver uge... vi skal være på vej et sted hen ... så man kan se at projektet udvikler sig ... og kikke lave laves forfra hver uge fordi man heller vil lave et andet spil i denne uge end man gjorde det næste ... men ellers er jeg åben... jeg mangler stadig at lære en del men jeg har ikke noget i mod at lære hen af vejen ... hvis man skulle ønske at lave noget jeg ikke har lært i nu ... det går jo selvfølgelig lidt langsom når man først skal lære det hele.... men nette er jo en rigtig god sted at finde lige det man har bruge for ... så det går som regle... hvis der er nogen som har lyst til at starte et samarbejde kan i skrive her eller på facebook... Jeg hedder Børge Vagn Birkebæk Truelsen der håber at høre fra jer

Post Reply