Deep Space Protectors på Google Play

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by AndreasX12 » 12 Jun 2013, 22:44

Moved/Flyttet
http://www.spiludvikling.dk/viewtopic.php?f=10&t=2764

Old Topic


Så er min første app, Deep Space Protectors udkommet på Google Play.

Image

Det handler om at flyve ude i rummet med sit rumskib og skyde forskellige UFOer.
Man har 3 forskellige rumskibe i en hangar, som man kan købe for in-game Coins (I den fulde version).
Det har også et minigame, (Der kommer forhåbentlig mange flere :D) som handler om, at skyde "infectede" asteroider før de kommer forbi.

Man kan gennemføre challenges og få trofæer.

Den fås som gratis version, hvor man kun har adgang til 1 ud af 3 rumskibe. Og som betalt version med adgang til alle rumskibene.

Tryk her for at hente app'en
Image


Free Version
Image


Her er nogle screenshots af spillet :-)
Image


Spillet er stadig alpha, så hvis I finder fejl, har nogle ideer eller bare vil give lidt feedback, skal i endelig skrive! :D

Hilsen Andreas :-)
Last edited by AndreasX12 on 22 Jun 2013, 18:04, edited 2 times in total.
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Re: Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by AndreasX12 » 15 Jun 2013, 16:27

Så er der en Gameplay Video :-)

Til jer der har Androids: Hvis i har lyst, ville jeg blive rigtig glad for lidt feeback på, hvad der er godt, og hvad der kunne være bedre - Hilsen Andreas :-)

Tryk her for at hente app'en
Image

Free Version
Image

Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

User avatar
Scurvy Lobster
Level 25 - John Carmack
Posts: 253
Joined: 25 Mar 2008, 11:33

Re: Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by Scurvy Lobster » 15 Jun 2013, 23:06

Hej! Jeg så videoen, og jeg tænker at grafikken godt kunne bruge en forfriskning - evt. blot en licenseret pakke fra et sted som 3DRT: http://3drt.com/store/buy-lowpoly-3d-models/sci-fi/ hvis det skal gå lidt hurtigt og ikke koste en bondegård/spidsen af en space fighter. Jeg kan godt forstå hvis du vil have dit eget look på spillet, men der er måske bare en tand for meget programmers art over stilen.
Uddannelseschef, HTX Ringsted

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Re: Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by AndreasX12 » 16 Jun 2013, 00:09

Scurvy Lobster wrote:Hej! Jeg så videoen, og jeg tænker at grafikken godt kunne bruge en forfriskning - evt. blot en licenseret pakke fra et sted som 3DRT: http://3drt.com/store/buy-lowpoly-3d-models/sci-fi/ hvis det skal gå lidt hurtigt og ikke koste en bondegård/spidsen af en space fighter. Jeg kan godt forstå hvis du vil have dit eget look på spillet, men der er måske bare en tand for meget programmers art over stilen.
Hej :-) Tak for dit svar :D

Jeg kan godt se, at det godt kan skræmme nogle væk, men jeg er meget glad for at det er hjemmelavet og at jeg kun laver det i 100% gratis programmer :D

De første look på spillet så forfærdelige ud og jeg har forbedret grafikken, hver gang jer lærte en ny teknik osv. Så jeg håber på, at lære endnu mere, og forbedre grafikken endnu, endnu mere :D

Her er et billede fra 2 måneder siden (Det blev lidt lille):
Image

Hilsen, Andreas.
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Re: Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by AndreasX12 » 18 Jun 2013, 20:13

Scurvy Lobster wrote:Hej! Jeg så videoen, og jeg tænker at grafikken godt kunne bruge en forfriskning - evt. blot en licenseret pakke fra et sted som 3DRT: http://3drt.com/store/buy-lowpoly-3d-models/sci-fi/
Hej igen, jeg kom lige til at tænke over, hvad det precist er du mener :-) Er det textures, belysning eller 3D modellerne, der kunne blive bedre? Eller er det sådan noget som GUI'en, eller det hele? hehe :)

Mange tak, Andreas.
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3932
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by jonaz.dk » 18 Jun 2013, 21:16

For det første er det jo super sejt at en dreng på din alder har et Unity spil udgivet på GooglePlay.

Rent praktisk lige på min sprit nye Galaxy Note 2. Kan jeg rapportere at den crasher konstant til desktop.
Jeg genstartede spillet en 3 gang før jeg kom til en menu. Man kommer lidt længere i spillet efter hvert crash. Meget spøjst. ;)

Controls er broken.
Prøv med et thumb relativt joystick. Dvs. at vilkårligt hvor du trykker på skærmen poppe der et usynligt joystick frem.
Eller hvis det er for svært at give sig i kast med. Så lav begge højre+venstre knapper ude i venstre side af skærmen.

Det er desuden fy fy at have fire button siddende nederst i midten af skærmen.
Den bør være i højre side.

Rent visuel er det naturligvis ikke nogen skønhed vi er ude i her. Og det gør ikke noget. Det vigtigste er at du lærer en masse programmering og får styr på den side af sagen i første omgang.

User avatar
AndreasX12
Level 5 - Youngling
Posts: 50
Joined: 10 Mar 2013, 18:34
Location: Århus

Re: Deep Space Protectors på Google Play

Unread post by AndreasX12 » 18 Jun 2013, 21:50

jonaz.dk wrote:For det første er det jo super sejt at en dreng på din alder har et Unity spil udgivet på GooglePlay.

Rent praktisk lige på min sprit nye Galaxy Note 2. Kan jeg rapportere at den crasher konstant til desktop.
Jeg genstartede spillet en 3 gang før jeg kom til en menu. Man kommer lidt længere i spillet efter hvert crash. Meget spøjst. ;)

Controls er broken.
Prøv med et thumb relativt joystick. Dvs. at vilkårligt hvor du trykker på skærmen poppe der et usynligt joystick frem.
Eller hvis det er for svært at give sig i kast med. Så lav begge højre+venstre knapper ude i venstre side af skærmen.

Det er desuden fy fy at have fire button siddende nederst i midten af skærmen.
Den bør være i højre side.

Rent visuel er det naturligvis ikke nogen skønhed vi er ude i her. Og det gør ikke noget. Det vigtigste er at du lærer en masse programmering og får styr på den side af sagen i første omgang.
*Overlykkelig - svar fra selveste jonaz :D*, hehe sorry :)

Ja der er nok ikke så mange der har det, ivertfald ikke, som jeg kender :)

Det er underligt at den crasher, jeg har testet det på så mange enheder som muligt - men jeg har aldrig opdaget nogle fejl eller noget. Kan du sige, om GUI'en "passer" godt til skærmens størrelse? Det kunne godt have noget med det at gøre.

Okay, jeg har tænk over, et helt nyt look til controlsene, så jeg er meget glad for dine ideer :D Når du siger at controlsene er broken, virker de så ikke, eller er de bare dårligt placeret?

Nej jeg er desværre ikke expert i texturing osv, men jeg får ivertfald lært en god del, som du og mange andre siger, er det vigtigste :)

Mange tak, Andreas :-)
Jet CombatGoogle Play og App Store

Battleship OperatorGoogle Play

Deep Space ProtectorsGoogle Play

Post Reply