Spiludvikler som har oplevet opstartsproblemer søges!

kasperfrank
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 03 Dec 2013, 13:26

Spiludvikler som har oplevet opstartsproblemer søges!

Unread post by kasperfrank » 03 Dec 2013, 13:41

Goddag på spiludvikling.dk !
Vi er to studerende fra Danmarks Media og Journalisthøjskole, som i øjeblikket arbejder på en artikelserie omkring spiludvikling som erhverv i Danmark.
Vi har fokus på, at spiludviklingen modtager meget få støttekroner i forhold til hvor meget der eksporteres. Vi vil sammenligne med blandt andet filmbranchen, som modtager kæmpe beløb, og faktist eksportere langt mindre end spilbranchen.
I den forbindelse er vi på jagt efter en virksomhed, som har oplevet opstartsproblemer, fordi den ikke har kunnet rejse den kapital, som var nødvendigt, for at komme ud over stepperne og få gang i omsætningen.

Hvis du kunne være interresseret i at snakke med os, så hører vi meget gerne fra dig på telefon: 31 59 60 06(Kasper) eller 60 70 31 12(Andreas).

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: Spiludvikler som har oplevet opstartsproblemer søges!

Unread post by Zacker » 08 Dec 2013, 14:19

Spændende! Lige for tiden er jeg vel rigeligt optaget, men det er super fedt, at I sætter fokus på området!

Merik
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 07 Apr 2013, 21:14

Re: Spiludvikler som har oplevet opstartsproblemer søges!

Unread post by Merik » 10 Dec 2013, 15:27

Syntes det er super fedt i sætter problematikken bag støttekroner til spilbranchen lidt mere i søgelyset. Jeg har ikke selv oplevet de problemer da jeg kun laver iOs spil, men jeg ved at firmaet Forced har haft en ret spændende start på deres firma, i stor grad på grund af de ikke havde pengene til at komme i gang.

I kan finde dem på facebook: https://www.facebook.com/forcedthegame

Ellers kan i bare google dem, de skulle være nemme nok at finde.

Post Reply