Spiludviklere i Esbjerg og omegn

User avatar
Detilium
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 21 Apr 2019, 21:48

Spiludviklere i Esbjerg og omegn

Unread post by Detilium » 22 Apr 2019, 13:38

Hej forum.

Jeg har i længere tid leget med tanken om spiludvikling, og er stille og roligt gået igang med et interessant projekt. Jeg kender ikke rigtig branchen særligt godt, men er stadig meget interesseret i spil og udvikling at netop disse. Jeg er uddannet datamatiker, og derfor har jeg lært mig selv meget hvad angår både C++, 3D modeling, texturing, osv.

Jeg kender ingen i Esbjerg eller omegn der interesserer sig lige så meget for branchen som jeg gør, men af ren nysgerrighed kunne det være spændende at høre om der måske var nogle af jer der er bosat i Esbjerg?

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Spiludviklere i Esbjerg og omegn

Unread post by jonaz.dk » 22 Apr 2019, 14:16

Hey!
Det er nok generelt lidt tyndt med spiludvikling på dine kanter. MEN! lige i dit hood findes der faktisk HeroBlocks ApS. med deres MadMachines hvis du ikke er bekendt med dem. Skriv evt. en mail og sig hej til dem.
http://heroblocks.com/

Der er helt sikkert også andre individer. Men de må melde sig selv på banen. Ikke nogen jeg lige kan komme i tanker om. :)

User avatar
Detilium
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 21 Apr 2019, 21:48

Re: Spiludviklere i Esbjerg og omegn

Unread post by Detilium » 22 Apr 2019, 14:47

Spændende at der ligger en virksomhed i Esbjerg. Det var jeg slet ikke klar over. Har planer om at starte mit eget op, så bliver vi da 2 i Esbjerg :)

Det kunne da godt være at jeg skulle prøve at kontakte ham og få en sludder over en øl i midt byen ;) Tak for informationen jonaz :)

Post Reply