Søger spiludviklingshold i Århus

Frederik Braad
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 21 Jun 2019, 14:45

Søger spiludviklingshold i Århus

Unread post by Frederik Braad » 21 Jun 2019, 14:56

Hej Spiludviklere.


Jeg har besluttet mig for at prøve spiludvikling af, og kunne derfor rigtig godt tænke mig at finde et hold af en slags, og komme igang med at arbejde på nogle projekter.

Jeg søger derfor en gruppe seriøse spiludvikler i Århus, som godt kunne bruge en ekstra hånd.

Kender i nogle?

Hvis ikke er jeg også frisk på at starte noget op med de rette mennesker :)

Lidt info om mig:
- Mand
- Bosat i århus
- 24 år
- Bachelor i Sound design
- Freelance mix tekniker i musik produktion (Credits; Lydmor, Go Go Berlin, Ravi kuma osv.)

User avatar
Christoffer
Level 4 - Newbie
Posts: 43
Joined: 14 Feb 2017, 18:32
Location: Aarhus
Contact:

Re: Søger spiludviklingshold i Århus

Unread post by Christoffer » 23 Jun 2019, 12:09

GOLD afholdes hver torsdag på Vestergade i Aarhus. Det er en samling af folk som udvikler spil hver for sig eller hjælpes ad. Det kunne være en god idé at starte der :)

https://www.facebook.com/groups/golddk/
Game Designer @ Set Snail

twitter: @redguychris
website: www.setsnail.com
facebook: SetSnail

Frederik Braad
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 21 Jun 2019, 14:45

Re: Søger spiludviklingshold i Århus

Unread post by Frederik Braad » 23 Jun 2019, 18:55

Det prøver jeg :)

User avatar
Needo
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 05 Jun 2018, 12:47

Re: Søger spiludviklingshold i Århus

Unread post by Needo » 24 Jun 2019, 10:55

Hej Frederik

Jeg syntes det er fedt at du ønsker at prøve kræfter med spiludvikling og aktivt forsøger at finde de 'rette mennesker'. Jeg har ikke selv været til GOLD som Christoffer nævner, men tænker at det er et godt sted at starte.

Jeg arbejder som Community Manager ved Hello John i forbindelse med spillet Mechanic Miner, og har kun været i spil industrien i 2 år. Da vi er et lille indie-dev hold på 5 personer bruger jeg dog det meste af min tid på ting som slet ikke har noget med community management at gøre. Jeg har derfor erfaring med testing/QA, Marketing, PR, trailer produktion, planlægning, skaffe funding/investors/publishers, game design, osv. Ja, dybest set alt der ikke direkte involvere programmering, lave artwork eller musik/lyd produktion, men som alligevel er nødvendigt for at få et lille spilhold til at køre rundt.

Nu søger vi godtnok ikke en sound guy og jeg har ikke tiden til at starte et side-projekt. Men hvis du har lyst til lidt sparring eller høre mere om min erfaring, er jeg frisk på en kop kaffe eller en øl - jeg bor selv i Århus. Du kan også finde mig på Facebook eller LinkedIn.

Mvh.
Kristoffer

Post Reply