Kunststuderende (2D Artist) søger samarbejde med spil udviklere

dondonny
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 29 Nov 2019, 17:17

Kunststuderende (2D Artist) søger samarbejde med spil udviklere

Unread post by dondonny » 29 Nov 2019, 18:09

Hej alle sammen,

Jeg hedder Alexander og går i øjeblikket på en kunstskole men leder efter nogle projekter der kan gøre brug af alt mit hårde arbejde. Leder efter et firma eller også gerne privatpersoner der mangler concept art eller andre 2D objekter til deres projekter. Har begrænset erfaring inden for spiludvikling, men har efterhånden meget erfaring inden for kunst og layout og gør altid meget ud af en sammenhængende æstetik og gerne cinematisk kvalitet.

Her kan I se et par forskelligt udvalgte digitale billeder jeg har lavet:

Skriv gerne og fortæl om jeres projekter eller hvis I kender nogen der måske interesseret :) Er altid interesseret i nye opgaver!

Hilsen Alexander
Last edited by dondonny on 10 Dec 2019, 16:03, edited 1 time in total.

User avatar
Oliven82
Level 2 - Grain of sand
Posts: 24
Joined: 20 Oct 2017, 19:54
Contact:

Re: Kunststuderende (2D Artist) søger samarbejde med spil udviklere

Unread post by Oliven82 » 05 Dec 2019, 23:14

Jeg er imponeret over dine billeder Alexander. Nu er jeg bare nysgerrig: hvilken kunstskole går du på? Jeg øver mig på at lave skitser til spil men jeg sidder lidt fast i det. Jeg tegner for det meste insekter og (uddøde) dyr for tiden men er også interesseret i at tegne andre motiver.

dondonny
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 29 Nov 2019, 17:17

Re: Kunststuderende (2D Artist) søger samarbejde med spil udviklere

Unread post by dondonny » 06 Dec 2019, 19:24

Hej, Tak det er jeg glad for. Går på noget der hedder Billedkunstnerisk Grundkursus. Kender godt situationen, det kan være svært at sætte opgaver for sig selv, men kan ikke sige så meget and end bare at blive ved med at tro på det og prøve at få tegnet hver dag, eventuelt læse op på anatomi, tegneteknikker.

Post Reply