Spilprogrammør søger fuldtidsjob

B-Freak
Level 1 - Speck of dust
Posts: 17
Joined: 19 Mar 2012, 00:00

Spilprogrammør søger fuldtidsjob

Unread post by B-Freak » 09 Sep 2013, 15:29

Hej allesammen, jeg er pt på udkig efter et fuldtidsjob som spilprogrammør og håber der er nogen der kan hjælpe :-)

Jeg studerer tildagligt datalogi i København, og er her på mit sidste år, hvilket vil sige at jeg har haft om alle de datalogiske aspekter som fremkommer ved uddannelsen. Jeg studerer i øjeblikket på halv tid, så studiet er ikke noget problem.

Jeg har indtil videre haft 2-3 småjobs indenfor branchen, og har blandt andet været med til at udvikle et læringsspil til folkeskolerne ved brug af unity og kinect. Jeg har omkring 4 års erfaring med Unity og arbejder til daglig som dot net udvikler, så jeg kan min c# og Unity rimelig godt.

Min store passion er spil, jeg lever og ånder for disse og håber at jeg kan komme til at arbejde indenfor branchen resten af mit liv.

Hvis jeg har vakt interesse er i velkomne til at smide mig en mail, så i kan få flere oplysninger og detaljer såsom CV mm.

email: boolsen14@gmail.com
Last edited by B-Freak on 11 Sep 2013, 00:26, edited 2 times in total.

User avatar
kspr
Level 0 - Null
Posts: 9
Joined: 21 May 2013, 11:22

Re: Spilprogrammør søger fuldtidsjob

Unread post by kspr » 09 Sep 2013, 20:49

Jeg har desværre ikke lige et job til dig, men jeg startede også min uddannelse på DIKU før jeg flygtede til AAU, så bare det, at du klarede dig vej til sidste semester, vidner om dine kompetencer! :-)

B-Freak
Level 1 - Speck of dust
Posts: 17
Joined: 19 Mar 2012, 00:00

Re: Spilprogrammør søger fuldtidsjob

Unread post by B-Freak » 10 Sep 2013, 23:22

kspr wrote:Jeg har desværre ikke lige et job til dig, men jeg startede også min uddannelse på DIKU før jeg flygtede til AAU, så bare det, at du klarede dig vej til sidste semester, vidner om dine kompetencer! :-)

Hehe jo tak, men så slemt synes jeg nu heller ikke det har været :-)

Post Reply