Grafisk makker søges (Ubetalt)

blaavogn
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 26 Jul 2013, 00:20
Contact:

Grafisk makker søges (Ubetalt)

Unread post by blaavogn » 23 Oct 2013, 19:33

Hej allesammen

Jeg søger en makker at lave computerspil sammen med. En som er god til (2D) grafik og som synes, det kunne være sjovt at lave spil sammen.

Jeg er lige begyndt på softwareudvikling på ITU. Jeg har lavet spil længe men kun seriøst indenfor det sidste års tid.
Jeg har rimeligt godt styr på den tekniske side, men ønsker at blive meget bedre, så jeg ser mine projekter som både en lærings- og kreativ proces.
Du kan se min portfolio på blaavogn.dk

Jeg ønsker en partner, som kan lave 2D grafik. Helst en, som bor i København, så vi kan mødes ofte, men jeg vil ikke udelukke et langdistance-samarbejde.
Det ville være fedt med en makker, som ikke kun laver grafik, men som også vil diskuterer alt fra leveldesign til narrativ.
Det vigtigste for mig er dog, at vi fungerer godt sammen. Jeg forstiller mig en arbejdsindsats på 15-20 timer om ugen.

Vi skal begge have ejerskab over vores projekter. Jeg kunne godt tænke mig at lave et lille salgbart spil i løbet af et halvt års tid.
Målet er ikke at tjene penge, men at lave et spil, vi synes er interessant og samtidig undersøge, om man kan tjene penge på det.
Det kunne fx være et stealth spil, hvor grundidéen er at spilleren bliver usynlig, når han bevæger sig.
Det er basalt set en singleplayer version af Rumble in the bamboo jungle med et helt andet narrativ.
Eller noget helt andet, det vigtigste er, at vi begge finder projektet interessant, og at det (helst) er 2D i Unity.

Hvis du synes, det lyder interessant, så skriv en post eller send en mail til blaa.vogn at gmail.com.

Hvis nogen kender et andet sted, der er velegnet for dette opslag, så vil jeg gerne høre om det.

Hilsen Holger

Edit: Og jeg må hellere understrege, at det ikke er betalt, men eventuelle indtægter skal selvfølgeligt deles :)

faigh
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 05 Nov 2013, 22:25

Re: Grafisk makker søges (Ubetalt)

Unread post by faigh » 05 Nov 2013, 22:47

Hej Holger!
Det lyder som et meget spændende projekt du vil sætte igang!
Jeg ved ikke om du allerede har fundet en makker der kan lave grafikken. Hvis ikke vil jeg da meget gerne byde ind. Jeg bor i Roskilde, er 22 år og uddannet grafiker, men laver samtidig også mange illustrationer i min hverdag. Jeg er på nuværende tidspunkt selv igang med at lave et 2D spil til iOS platformen, så jeg har nogle gode erfaringer, samt meninger om level designet, animationen og grafikkens udseende.

Hvis du stadig er interesseret i et at finde en makker kan du kontakte mig på mail: kennethhallbergfaigh@gmail.com :-)

Hilsen Kenneth

blaavogn
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 26 Jul 2013, 00:20
Contact:

Re: Grafisk makker søges (Ubetalt)

Unread post by blaavogn » 06 Nov 2013, 13:22

Det lyder spændene! Jeg er lige flyttet på kollegie, så der er en smule kaos lige nu, og jeg lever næsten uden internet. Jeg sender en mail om et par dage, når jeg har lidt mere styr på mit liv :)

Post Reply