Underviser til spiludvikling for unge (Rudersdal kommune)

User avatar
EKnudsen
Level 7 - Spellcaster
Posts: 77
Joined: 04 Nov 2008, 19:29
Location: Copenhagen

Underviser til spiludvikling for unge (Rudersdal kommune)

Unread post by EKnudsen » 18 Aug 2014, 12:16

Hejsa, jeg tænkte at der måske var nogle herinde der kunne være interesserede i følgende weekend job/undervisning.

De sidste 2 år har jeg afholdt et kursus i spiludvikling og game design for unge i Rudersdal kommune (Holte). Jeg meddelte inden sommeren at jeg ikke ville fortsætte som underviser, men kurset har været populært og de vil meget gerne fortsætte med det. Der mangler blot en underviser.

Det er ret frit hvordan en underviser planlægger sin tid og hvordan indholdet tilrettelægges. Jeg havde en intro-dag, hvor vi snakkede om “hvordan man laver computerspil” og dernæst 2 længere dage i weekenden, hvor vi “jammede” og ungerne fik lov til at lave deres egne små spil i GameMaker.

Her er lidt andet information til de interesserede:
  • Kurset er for unge i alderen 12-16 år og både drenge og piger plejer at være med.
  • Kurset afholdes på dansk og vil finde sted 17-18 januar 2015 i første omgang. Hvis der er stor interesse vil de meget gerne oprette et ekstra hold.
  • Som underviser bliver du aflønnet for de timer du bruger (aftales med Rudersdal folkene), mener den ligger omkring 120 i timen, så lønnen er ikke fyrstelig.
  • Ungerne er rigtig søde og nogle af dem er faktisk ret skarpe og får lavet noget fedt i løbet af ret kort tid.
  • Undervisningen foregår på Holte Ungecenter tæt på Holte station.
Hvis der har interesse så bare spørg eller PM (jeg har sikkert glemt lidt info) så kan jeg forhåbentlig svare og evt. dirigere dig videre til dem der står for at arrangere det.

Cheers!

DKstranger
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 18 Aug 2014, 14:13

Re: Underviser til spiludvikling for unge (Rudersdal kommune

Unread post by DKstranger » 18 Aug 2014, 14:21

Goddag EKnudsen, jeg er 19 år gammel og er yderst interesseret i at kunne blive underviser til det hold. Jeg har allerede kendskab til Gamemaker og har udgivet flere spil på Gamemakers hjemmeside.
Jeg er rigtig interesseret i spil design og spil udvikling. Jeg har også lidt kendskab til Unity og lidt kendskab til at lave 3D modeller. Håber på at du svare og at du har eventuelt et telefon nummer eller email man kan kontakte dig i?
Hilsen Christian H.

Post Reply