Leder efter et job inden for spiludvikling eller programmering

Kikoiscool
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 03 Sep 2023, 13:58

Leder efter et job inden for spiludvikling eller programmering

Unread post by Kikoiscool » 03 Sep 2023, 14:22

Hej jeg er en 17 årig knægt der elsker at arbejde med spil. Har programmeret i nu mere end 7 år, med fokus på systemer og spiludvikling.

I min hverdag går jeg i skole og når jeg kommer hjem sidder jeg og programmere, typiskt i C++ eller C#.

Jeg arbejder ofte i Unity, men kender meget til graphics libraries, så arbejder også med projekter der.

Leder efter et deltid entry-level job i spiludvikling eller programmering, som eventuelt kunne blive fuldtid om et år.

Kan arbejde Remote, hybrid eller på arbejdspladsen, dog bor jeg på fyn med et dagligliv i Odense.

Håber virkelig på at høre fra dig :D

Kontakt: kikoiscool06@gmail.com eller PB

User avatar
ZeroHero
Level 36 - Tron
Posts: 362
Joined: 21 Jul 2009, 19:03
Location: England
Contact:

Re: Leder efter et job inden for spiludvikling eller programmering

Unread post by ZeroHero » 08 Oct 2023, 21:20

Måske ville det være en god ide at dele din portfolio så man kan få en fornemmelse af hvad du kan, eventuelt tidligere projekter. Screenshots, samples med mere

User avatar
Aske Johansen
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 23 Oct 2019, 16:51

Re: Leder efter et job inden for spiludvikling eller programmering

Unread post by Aske Johansen » 08 Dec 2023, 11:21

Det er godt nok ikke et job, men det kunne være du ville være interesseret i at tage til UNF’s spiludviklingssommerlejer her til sommer? Det er en uges lang lejer for gymnasiealdrende unge, hvor I får noget undervisning og laver spil sammen i tværfaglige grupper. Det er en fed måde både at få noget mere erfaring, og at møde ligesindede og jævnaldrende folk på.

Du kan evt. give det et kig her og se om det lyder interessant: https://game.unf.dk/

Jeg tror tilmeldingen starter omkring februar.

NetGuru88
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 29 Apr 2015, 17:02

Re: Leder efter et job inden for spiludvikling eller programmering

Unread post by NetGuru88 » 22 Dec 2023, 14:56

Enig med ZeroHero,

Hvis muligt, er det altid en god idé at linke til nogle projekter. Optag evt et par screenrecordings, hvor du præsenterer det du har lavet.

I forhold til til programmering, er det så frontend, backend, devops eller hvad har du erfaring med?

God jul!
Den stolte ejer af siden: Billig Bredbånd

Post Reply